Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Kilča je super borka!

0 0
možnosti
Foto

Já se jen nestačím divit, jak každého, kdo má jiný názor než Vy, pokládáte za téměř "třídního" nepřítele.

Pokud mám možnost posuzovat, tak Vaši příznivci se na blogu chovají daleko hůře než Vaši odpůrci. Nadávky a urážky od Vašich oblíbených blogerských primadon admini navíc tolerují.

1 1
možnosti
Foto

Právě kvůli některým z těch zde jmenovaných ale i dalším jsem se rozhodl že už na idnes.u nebudu diskuse otvírat.

1 0
možnosti

Je akorát škoda, že vy sám se zde v diskusích často chováte mnohem víc "prasácky" než většina těch, na které je v blogu naráženo...

4 1
možnosti
Foto

V Jo, yes, oui, sí! (ano psát nebudu!) Benjamina Kurase mám rád a zvláště jeho poezii

Radko, jinak jsem si ani nevšiml čočku od té paní, tyhle věci jdou hodně mimo mne. Ale přesto dík za zastání.

Na "hlídací psy antidemokracie", kteří číhají pouze na články jimi vyhlédnutých autorů, aby si mohli v diskusi odplivnout nebo vandalsky rozbít každý zárodek možného hovoru,, mám takový určitý názor, že je pravidelně mažu. Mnozí to už pochopili a dají pokoj. ;-D

3 0
možnosti
Foto

:-) Hezké bylo, jak se do Vašich fotek pustil pan Lička a sám rychle vymizel... R^

2 1
možnosti
Foto

Snad i víc beru agresivní negativisty než všudypřítomné svatouškovské drbny. Přiměly mě tiše fandit blogerce Katerině Kaltsogianni, i když ta často lítá ode zdi ke zdi (ale sdělením "vím o tom, bacha, vím to" mě odzbrojila :-)). Tu si nedovedu představit, že číhá pod blogem, aby napadala autora, jakmile hlesne. Člověk se tu setká s více rovinami... :-)R^

3 1
možnosti
Foto

... a to jsem nejmenovala. :-)

1 0
možnosti

Dobrý den, psával jsem zde, ačkoli jsem nepatřil mezi elitu. Poté jsem si udělal vlastní blog, kde se věnuji svému tématu a téma politiky, o které jsem nejednou psal, jsem opustil. Každý má možnost zde psát nebo ne. Otevřít diskuzi nebo ne a číst komentáře pod blogy jiných nebo přečíst pouze blog. Vy jste se rozhodla odejít, nebo ne?, to je vaše právo. Jediné co mi vadí, když chceme svobodu a právo na svůj názor a jiným to bereme. Nejsem zastáncem prezidenta nebo SPD, ale pokud je někdo jejich volič, je to svobodná volba. I když tomu nemusím rozumět a souhlasit. Tak mě mrzí ty ublížené řeči.

PS: je to jen můj názor a není to ani pro ani proti vám osobně nebo podpora či nepodpora vašich neoblíbenců.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že málokdo zde bere názor jinému. Ostatně názor nikomu sebrat nelze. Když ho má, tak ho má a nikdo mu ho nevezme.

V podstatě jediný pokus o omezování svobody slova se zde děje v tom smyslu, že jsou autoři určitých textů systematicky napadáni s cílem znechutit je. Plus k tomu jsou úmyslně rozbíjeny diskuse pod jejich články, aby v nich nebylo možné dobrat se rozumné řeči. Což je určitý druh agrese a skrytý útok na svobodu slova. Pak ale má autor blogů naprosto přirozené právo buď diskusi pod blogem neotevřít, anebo hulvátské trolení mazat. Obojí je technicky možné a je plně v souladu s pravidly provozu zde na tomto konkrétním blogovém portálu. Je to jako s vývěskou, která je právě z důvodu ochrany před vandalstvím uzavřena zasklenými dvířky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 480
  • Celková karma 13,38
  • Průměrná čtenost 830x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik