Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné připomenutí, díky!

1 0
možnosti
Foto

J84a11n 66A53n51d91r23l39e

30. 3. 2020 21:39

JO! [>-]R^

A Vám takéR^

3 0
možnosti
Foto

Díky za připomínku. R^

0 0
možnosti
Foto

Radko, děkuji! Konečně je něco starší než já. Přeji Ti štěstí a dobré lidi kolem tebe!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky Vám a skupině Chinaski vím ... co to je slovenský klín: Najednou zatoužil jsem být jak vlajka česká. Ja v tvojich dlaniach mäknem ako o Vianociach cín. Každá česká vlajka má slovenský klín. R^

0 0
možnosti
Foto

Mě se tento symbol, symbolizující násilnou instituci, nelíbí. Mě se ale nelíbí žádný symbol násilí, takže to bude asi tím. Až tato vlajka bude jen symbolizovat oblast, kde lidé mluví česky, možná se mi začne líbit.

0 4
možnosti

Vy jste fakt diagnoza :-)

0 1
možnosti

Díky za připomenutí a R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS