Diskuse

Jiřina

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Květnatá jména se už dnes moc nedávají. Jiřin, Květ a Růženek znám velmi pomálu. Tak aspoň že ty kytky jsou stále populární.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Jiřiny mě mijeji. Ale přesto jim preju všechno nejlepší a tobě dík, žes je vzpomenula ;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju za zastavení, Bohunko:)

0 0
možnosti

R^Jiřinka, tak se jmenovala má nejstarší sestra, kterou jsem nikdy nepoznal, protože umřela jako mimino dávno předtím, než jsem se narodil.

0 0
možnosti
Foto

U nás to bylo tak...Jiřina...pak miminko holčička, co taky nemělo štěstí...a pak moje maminka. Děkuju za zastavení:)

1 0
možnosti
Foto

V mém rodě má toto jméno dlouhou tradici. Nosila ho má babička, nosí ho má maminka a nosí ho i má sestřenice (původně nejmladší ze tří, ovšem později přibyly další sestřenice, takže dnes je prostřední z pěti). Tobě, Radečko, velká pochvala jako vždycky.

0 0
možnosti
Foto

:)) to je smršť...to je zajiřinkováno! Tak blahopřání přes ruku:)) dekuju ti za sluneční příspěvek, Martínku:)

1 0
možnosti

Jako Jiřina děkuji a dokonce jsem se za svobodna jmenovala jako herečka ze zítřejšího filmu Past. Určitě se nejen proto budu dívat. V

0 0
možnosti
Foto

Paní Votavová, samozřejmě všechno nejlepší, hodně zdraví ...a moc děkuju za čtení i komentář:)

0 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, Radko.... a děkuji (nejen za tenhle blog). R^

1 0
možnosti
Foto

;-D;-) a já děkuji nejen za tento váš hezký ranní vstup, ale i za to, kolik máte času:)))

1 0
možnosti

Na ten film o paní Stepnickove se podívám a jsem opravdu zvědavý jak tam budou podány soudkyně z lidu co si přál její smrt.... a předtím její kolegyně...

2 0
možnosti
  • Počet článků 482
  • Celková karma 12,60
  • Průměrná čtenost 827x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik