Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Radko, chtěl jsem reagovat na Váš článek o Grétě. VVV

Ale uznávám, je lépe, když jste pod ním neotevřela diskusi, protože ten rej nasršených "spravedlivých" není třeba podporovat.

Krásně jste napsala "(Gréta) Nutí tenhle svět odpovídat, ba co víc. Říká něco v tom smyslu - já tu vlastně být nemám. Vy sem na svá jednání máte rychle a konečně pozvat vědce a velice zodpovědně jim máte naslouchat.

Zdroj: https://kielbergerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=729704

A také jsem si vzpomněl na sňatek čtrnáctiletého Jana Lucemburského s osmnáctiletou Eliškou Přemyslovnou. I přes vážné problémy a zákruty z toho vzešla krásná pouť naší země na evropské výsluní. v kultuře, duchovnosti, umění, stavebnictví... A dodnes z odkazu Lucemburků, zejména Karla IV. čerpáme.

2 0
možnosti
Foto

Marku, moc Vám děkuju, rozhodla jsem se neztrácet energii s takzvanými, jak Čapek říká - alelidmi. Kteří jsou alelidé, co tu jsem. Děkuji Vám za čtení i za slovaV

A mimojiné - mše za Jana byla boží, prosvětlená sluncem a radostí, moudrým nadechnutím a skutečnou podstatou víry, jak ji vnímám. A jak jsem i Jana vnímala.:-) hezký zážitek:)

3 0
možnosti
Foto

Ač jsem jej neměl rád pro jeho aroganci a sebestřednost, četl jsem rád jeho texty, protože byly o životě, byly přímé stejně jako on sám. Díky za vzpomínku na něj. Zdejší blogy už sleduji jen zřídka a tak jsem netušil, že jeho duše odešla do bezčasí.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Radko a děkuji za tenhle báječný blog. Jan tady chybí a už se to nezmění, Vy jste tady chyběla a jakkoli chápu Vaše pocity, tak Vás prosím, abyste pochopila ty naše, Vašich čtenářů, že Vaše absence je pro nás také zarmucující. Takže - vítejte zpátky a pokud to půjde, pište. Třeba jako v tomto blogu.

V

4 0
možnosti
Foto

Radko, možná si to mohl pan JJ přečíst i tam nahoře. Ani bych se nedivil, kdyby Ti tady poděkoval. Excelentní návrat z Tvé strany. Přeji Ti štěstí a veselejší příhody. Tady promluvilo Tvé srdíčkoVR^R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

:)ráda Tě vidím a moc ti, Horste, děkuji:-)

0 0
možnosti
Foto

Nevím:) nevím mnoho...ale děkuji ti moc:)Bohunko

1 0
možnosti
Foto

Radko jako obvykle z reklamy na empatii.... Jsem moc rád, že jste zpátky.

3 0
možnosti
RJ

R49a18d88e57k 16J79a52r83o51š

22. 9. 2019 16:16

Pana Jílka jsem měl jako blogera také rád a dodnes lituji, že jsem se včas nedostal na některou z jeho divadelních her, které s amatérským/ochotnickým souborem uváděl v Bohnickém divadle i jinde...

Nicméně, musím Vás upozornit na jednu zásadní faktickou chybu Vašeho článku. TV inscenaci z r. 1970 "Dlouhá bílá nit" nenapsal zdejší bývalý bloger Jan Jílek (dej mu Pán Bůh nebe), nýbrž scénárista Jan Jílek (1933-2011), otec moderátorky Michaely Jílkové a autor celé řady výborných TV inscenací a filmů, z nichž mám nejraději dílko "Láska jako trám" s Janem Pivcem a Jiřinou Šejbalovou.

Nicméně, i tak karma za Váš citlivý emotivní článek - vzpomínku na výborného člověka.

2 0
možnosti
Foto

Zdravím a děkuji za čtení. Tohoto jména je v Čechách dost a nejméně tři, co mají co do činění s psychologií a terapeutickým vedením... Myslím, že jsem zkrátka při ověření sáhla sem...https://www.fdb.cz/film/dlouha-bila-nit/obsazeni/26830

a podle podoby tvůrců filmu se zkrátka řídím...když si poctivě rozkliknete jeho jméno dál...má toho JJ s Českou televizí na kontě více...ověřovala jsem to hned tehdy po odvysílání.

Děkuji i tak a hezký podvečer:)

0 0
možnosti
Foto

J94a80n 62Š27i30k

22. 9. 2019 15:15

Hodně dlouho jsem nečetl článek, kde jeden člověk píše o druhém člověku s takovým respektem, úctou, vážností, atd., zkrátka tak krásně. To proto, že je napsaný od srdce. Řekla jste věci tak, jak je cítíte, to proto. Pana Jílka jsem četl rád, více k němu nemohu dodat, neznal jsem ho osobně. Beru si poučení i z Vašeho možného společného setkání. Často se stačí odhodlat a zvednout telefon, chce to jen malé úsilí a přeci. Chybí mi někdy udělat ten poslední krok. A pak už je pozdě...Ke všemu celému mohu dodat jen jediné. Pište dál, je škoda, že nepíšete...Hezký zbytek neděle přeji

6 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za vstup a milé nakouknutí... hezký den:)

0 0
možnosti
JK
LH

Zdravím a můžu se zeptat pokud to není osobní proč jste se na půl roku odmlcela?

2 0
možnosti
Foto

je to osobní... a je to napsáno v článku:) zdravím:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 481
  • Celková karma 13,06
  • Průměrná čtenost 828x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik