Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takhle Tě mám nejraděj! .-)

1 0
možnosti
Foto

no...někdy neumím být vážná vůbec... Valentýn je zrovna ten případ...:));-O a přístě po mně laskavě hoď aspon kytkou:-/!

0 0
možnosti
Foto

Radko, jsem rád! Proč? Že nic takového nemusím nosit! Ale závistivě se dívám na Tvé črty. R^R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

noale to sluší fakt každému:))) Díky, jsi zase jako vždycky moc milý a přívětivý a takový celoročně valentýnský chlapV děkuju Ti

0 0
možnosti

J68a95r53a 79R96a81n17k

14. 2. 2018 20:35

V slavim a slavi vsichni mi pratele, staci jit vecer do baru na jedno mojito, pak si poslechnout svuj band...

Psala jsem uz u blogu nad Tebou, staci poslat prarodicum v Domove duchdcu a prani/kartu. Ale to se dela v zemich, ktere nezazily nekolikanasobne okupace.

Radko, nemuzu dekodovat webovou stranku a moc rada bych se tam podivala.

0 0
možnosti
Foto

Jaro, díky...a moc tomu ale nerozumím, co potřebuješ.. omlouvám se... zkusím na to přijít. A zdravím:)V

1 0
možnosti

Tak já to tedy radši rozbalím, Radko:-)R^

„Lidi, jediní opravdoví lidi, co znám, jsou blázni, blázni do života, ukecaní blázni, cvoci k spasení, ti, kteří chtějí mít všechno - a hned!, kteří nikdy nezívají a neříkají věci-co-se-sluší, ale hoří, hoří, hoří jako ta báječná rachejtle, co se rozprskne a vystřelí tisíce pavoučích noh proti hvězdám, jen namodralá světluška zůstane uprostřed a všichni vzdychnou "Jůůů!".“ J.K.

Přeju pěkné Valentinky. V

2 0
možnosti
Foto

...a taky si myslím, že v takových Dharmových tulácích a těch monolozích je řečeno uplně všechno:-) ale jestli si tohle mám ješitně nějak brát jen třeba jednoprocentně osobně... tak je to od tebe Josefe fakt vyznání L....., tedy fakt Valentinské..V Děkuju Ti...a hezký večer a všechno hezký kolem tebe:-)

2 0
možnosti
Foto

H95a69n75a 20V23l39k84o95v36á

14. 2. 2018 15:57

Tak nějak jsem vyrozuměla z Vašich textů, že jste studovala v Brně na Francouzské (jiné oděvní návrhářství tady nemáme)....mám tam nějaké známé, řeknu jim, že odvádějí kvalitní práci.:-)

Vám R^:-);-D

2 0
možnosti
Foto

Děkuju... tu školu bych nevyměnila ani náhodou, a říkám to i tehdy, kdy mě pro praxi učení hodně gymnaziálních věcí chybělo. ...devadesátky mě tohle živilo a cosi hezké práce na kontě mám a moc fajn...

Normálně se mi Vaším příspěvkem začalo strašně stýskat po profesorech,co už asi ani nejsou...jako jediná třída v československu ...tak to prostě bylo, jsme prakticky nikdy neudělali sraz. Děkuju moc:-)

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

variant je víc...a sem s nimi,at mám za rok co kreslit:)):-) děkuju a fajn den

1 0
možnosti

D80a40v64i68d 37V67l82k

14. 2. 2018 15:15

Naprostá krása!8-o Může ta izolačka být taková ta stříbrná instalatérská? A co použít místo cedníků, když máte nadměrně vyvinutou partnerku v oblasti hrudního koše? Prosím o radu. SOS večer se kvapem blíží. Krásný blog Radůzko!:-)

2 0
možnosti
Foto

nestihla jsem to pořádně... vím:-/...ale prozradím další tip... obětuješ dva fotbalové míče? a ještě budeš za obětavce...sipředstavmarušvondokoncerozřezalsvýmilovanýmíčenafotbal8-o

děkujuV fajn odpoledne a večer, Davídku jo...

varianta - míče balanční,ale vzhledem k ceně Jednoho bratru za šestnáctset... jukni do prádélka...raději:-) navíc nevim,jak vyřešit že se musej nafouknout... když je uřízneš... zkrátka problém...;-D nevim

1 0
možnosti
Foto

Vaječný koňak naproti z Lidlu je také dobrý nápad... A tvarohový dortík, jako odměna za tu snahu, "vyrobený" za 20 minut - to také není špatný. Ale díky za pikantní návrh. Poradím to našim mladým... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

taky dobré... děkuju za čtení:))

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS