Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jenom tak... rád se zastavuji znovu s přáním k dnešnímu svátku, Radko :-):-):-)

1 0
možnosti
PC

Napsala jste to, paní Radko, krásně. Diskutující doplnili Váš blog pěknými příspěvky, takže já už jenom R^VR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám moc:) za čtení i za příspěvek:) hezký vecer:-)

0 0
možnosti
JT

Děkujem za oprášení vjemů dávno zasutých do podvědomí. Moc příjemné R^.

1 0
možnosti
Foto

Krásně napsané... V a je mi smutno z loučení s autorkou mnoha krásných a silných textů...

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Marku:) výrazná osobnost. "Dokonalý filmový tvůrce" v oboru zpívaného slova.:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, to jste napsala báječně!!! Popravdě, chtěla jsem přičinit pár slov sama za sebe, ale jak už píše Marek V., není to nutné, jen bych se opakovala, nebo spíš opakovala to, co jste tak pěkně a výstižně napsala Vy. A tak se jen moje duše sklání k poslední poctě člověku, který si to zaslouží a prostřednictvím toho, co vykonal, tu s námi zůstává.V

3 0
možnosti
Foto

No, kdepak. Tak hezky jako vy všichni v diskuzi jsem to o ní nenapsala. To tu umíte každý vystihnout líp. Já jsem celkem příkře šla po věcech, co mám jako to oblíbené pod kůží. Ta šansonparáda je doslova jako filmový záběr. Doslova. Vidíme francouzský film té nejlepší podoby složité lásky dvou, spíš té její...

Moc Vám děkuju. A klidně pište. Zdeňko.Všichni:) děkuju moc:)V

0 0
možnosti
Foto

Paní Fikejzová uměla napsat texty, které byly, jak se lidově říká, „o něčem.“ Podobně jako Pavel Vrba. O tom když tak až někdy jindy (to je povinná douška pro Majku Šípkovou, kdyby sem náhodou zabloudila).

4 0
možnosti

Díky, Martine!:-)) Mám hned hezčí den.

A jinak s Vaším příspěvkem souhlasím.

0 0
možnosti
MV

"...dívky je tu během dne, otrhaly do jedné, kdo to kdy pochopí, kdo to kdy pochopí..."

nejlepsi text protivalecny pisnicky! a Judita ji dala opravdu libezne

Jirina Fikejzova - slova vsech textu k písnickam, co udelala, se jí po rukama trepotala jako motyli a casto zazarila, jako kdyz skrtnes sirkou

chystal jsem se na blog, ale neni to uz nutny - jenom bych se opakoval

verim, ze ted nekde spolu sedej s Pavlem Koptou a vymysleji dalsi slova...velka skoda, ze se do nasich pozemskych usi jejich texty nedostanou

musime chvili pockat...

6 0
možnosti
Foto

Jedna věc je těžká. Jeste vcera jsem v blogu měla něco o čítankách. Prostě vidím, jak málo textů písní se tam dostane. Ale smazala jsem to, protoźe. Zrovna tyhle věci jsou ne uplně obecné. Jsou o zkušenostech lidí, co se už párkrát pomilovali, co je sežehla touha a v kotví v nich jistá zralost...s mnoha smutky života. Pro tu dobu čítanek je to s malou možností identifikace. A to je ono. Po strední škole vyletíme di rychlého světa. A málokdo si dá práci chtít slova v básni číst opravdu. Texty vložené do elpíček kdysi a do cedek dnes jsou tomu oporou. Ale musí se to chtít. Koupit, číst. Poslouchat. Překrásné, naprosto překrásné má texty basně Filip Topol...a je jich víc. V čítankách je Nohavica, Dědeček, Vysockij, Kainar, Šrut...Díky za Pavla Koptu, že připomínáš.

Moc ti děkuju za čtení a přispěvek. Blog napiš. Paní Fikejzová si to klidně násobeně zaslouží .:) Marku, hezký den:)

2 0
možnosti

Jeste rano, kdyz jsem pil na balkone kafe, bylo jasno. A pak ...

Mlha za tebou, mlha pred tebou ...

2 0
možnosti
JS

Díky za vzpomínku na nádherné texty.

1 0
možnosti
  • Počet článků 481
  • Celková karma 12,89
  • Průměrná čtenost 828x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik