Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

To bylo moc hezké. Tato "zastavení" dělají životem životem a ne kolečkem v hodinovém stroji.

1 0
možnosti
Foto

Krásný příběh! V tomhle zamotaném světě je pořád co zachraňovat.R^V

2 0
možnosti
Foto

Je:)R^ a hlavně ať si to zachraňování tolerujeme. O to jde dost. Pavlo...tak zítra...a pánbů ví. Dobrý rok Ti preju a moc děkuju za čtení:):-)

1 0
možnosti
PC

Paní Radko,

podobné Vaše články, tedy ty plné něhy a lidskosti, se mi pokaždé velmi líbí. Díky moc. V;-)

Karma R^

1 0
možnosti
Foto

Tak děkuju:) ;-)ale až se bude nadávat na zelené fanatiky, že budete smírný a se mnou;)?

Děkuju Vám za příspévek, potěsil jste mě:)

0 0
možnosti
Foto

Jen houšť zachraňujme nejen broučky, ale i broučice ;-D, díky Radko... a zcela vážně, máte recht :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Filipe. A fajn večer... a ráno?...zase ten šrumec vypukne;) ať se Vám v něm celý rok daří:)

1 0
možnosti

Chvili pred tim, nez jsem napsal svuj posledni blog, jsem mozna zachranil zizalu. Vlnila se na kraji sucheho chodniku a tak jsem ji pomohl do travy. V tu chvili jsem mel pocit, ze jsem zizalu zachranil. Jenze jak se tam ta zizala dostala? Vypadla nejakemu kosakovi ze zobaku? Nesl ji do hnizda malemu kosovi? Bude ted mit hlad? Zabil jsem kose? Zabil jsem jinou zizalu? Jsme skutecne schopni dohlednout dusledku nasich cinu?

.

Jinak hezky blog.-)

.

Za "ň" ti chybi "u".

1 0
možnosti
KL

Ta něha mě u Vás překvapuje.. Vy, která nejdete pro ostřejší výrazy daleko.. Ono asi není všechno, tak jak vypadá.. Příjemně jste to napsala, díky.

1 0
možnosti
KL

a mám tam hrubku a vím o ní...

0 0
možnosti
Foto

:-) Asi jo... i když jsem takhle nepřemýšlela. Vidím život - vidím boj o život - mohu pomoci - pomůžu. S vědomím, kolik toho pošlapeme, ani o tom nevíme. Lidem jsem párkrát nepomohla, když mi fakt chyběly síly a jim nešlo o život.

Takže souhlas...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

:-)V děkuju ti moc:) jde o to neshazovat ty, co pomáhají, což se zkrátka chvílemi děje...Neumenšovat:) nikdo nepomůžeme vždycky a všem:)

:)

1 0
možnosti
RE

Jako dítě jsem je jímal do různých krabiček, abych je měl jen pro sebe. Dnes je zachraňuji:-)

1 0
možnosti
Foto

"Broučky" zachraňuje mnoho lidí, o kterých se to neví, a kteří se tím sami nechlubí. Považují to za docela normální... Dobrý člověk ještě na štěstí žije... R^V

1 0
možnosti
Foto

.) tak jim všem bez rozdílu držme palce:) děkuji Vám, paní Mirko, za čtení:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné čtení. Je dobře, že umíš chodit po světě s otevřenýma očima.

1 0
možnosti
  • Počet článků 485
  • Celková karma 13,56
  • Průměrná čtenost 821x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik