Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Radko, poslední dobou jsi blogersky plodná a já nestíhám, ale neboj, stále Tě rád čtu:-):-)R^R^ a mám Tě rád aspoň virtuálněV

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, Radko, karmuji. Nikdy se asi nedozvíme, co si o tom všem myslí takový průměrný ruský člověk.

Pokud by si zase o nás dělal obrázek třeba tím, co by viděl v TV Barrandov, pak by si o nás asi taky nemyslel, že jsme národ Čapka a třeba Smetany nebo Wichterleho.

4 0
možnosti
Foto

Děkuju za návštěvu a přeji hezký večer, Tomáši:)

0 0
možnosti

Krásně přiblížené. Snad proto jsem měl vždycky přirozený vzdor k tomu, co tomu řeknou lidé. Píše ti to, Radko.V

4 0
možnosti
Foto

Radečko, kašpar Novotný řekl na plnou ústa to, co by měl ruským představitelům, kteří se stále nezbavili potřeby ovlivňovat dění u nás, říct každý. A opravdu ne každý k tomu má směs odvahy a drzosti, například já jakožto plachý introvert (ostatně viděla jsi mě na vlastní oko, takže víš, že nekecám) bych s takovým vyjádřením v ruské TV vystoupit nedokázal.

3 0
možnosti
Foto

R^VR^ Skvěle, Radko.

A když jsem četl diskusi níže a krásné repliky mezi Vámi a Michaelou, vzpomněl jsem si na spolužačku ze základky, která si dopisovala s nějakou dívčinou z Ruska. Pak přišel srpen 1968 a za nějakou dobu se objevil dopis od té ruské dívenky. Že končí přátelství a už nikdy nenapíše, protože my, Čechoslováci, jsme zlí kontrarevolucionáři, kteří zavraždili jejího tátu, který k nám jako důstojník obětavě přijel s armádou pomáhat, aby nás zachránili od kapitalistického Západu. Jenomže ten její táta žil! Měl od dcery adresu a nějakou zvláštní shodou okolností se s okupačním vojskem ocitl ve stejném městě. A tak se jednou zastavil u nich doma. Řekl, kdo je. Byli z toho totálně v šoku a vytáhli dopis od jeho dcery. Četl ho, strašlivě zbledl a chytil se za hlavu. Všichni v té chvíli pochopili, co se děje. Rusáci si už dopředu naplánovali, že "budou mít oběti" vybrali lidi určené k smrti a dokonce jejich rodinám psali úřední oznámení, že už jsou mrtví. Děs, ten režim a ta mentalita, která neuznává cenu lidského života... ;-(

8 0
možnosti
Foto

ježišmarja:::::::

pořád nic nevim...

Marku, děkuju...mám pocit že mi dlouho nic takhle nezbořilo, jdu spát....

díkymoc

3 0
možnosti
Foto

Dopisovala jsem si na Sibiř, opravdu dlouhá léta. Byla jsem tam i na návštěvě. Zlatí lidi. Pozorní, pohostinní. Hodní... Táta v armádě. Celý život snil o motorce, pak si ji koupil, neměl na garáž a někdo mu ji ukradl. Dcera dlouho studovala ekonomiku... a dlouho prodávala v obchodňáku. Pak tátu převeleli do Čečenska a "malý bráška" narukoval, báli se o něj. - Pak jsem ztratila stopu.

Zdrojů je tak málo a porozumění tak křehké. Bez osobních kotaktů, zkušenosti nebo studia šanci nevidím. Takže i když jsem člověk, který "přemýšlí za roh"... v tomhle pořadu se tak jak tak nedomluvíme. R^

5 0
možnosti
Foto

V děkuju Ti...

když o tom všem vykládám dětem, snažím se pořád tlačit na pilu, jak je to myšlenkově ojedinělá vzácná a hluboká kultura, literatura - ta tam totiž suplovala vědy, politiku, etiku, všechno, co jinde v Evropě nějak fungovalo po svých liniích; Rusko tohle předávalo knihami, uměním. Mám zato, že třicet let nové historie je jistou ukázkou, jak moc šancí dělat si iluze prostě není....Kosatík o tom mluví, stojí to za čtení .

A myslím si, že zrovna Havel a ta doba okolo něj sjednala rovné vztahy a nežila laciným vítězstvím a stylem - vrátíme vám to.

Udělalo se, co se mohlo, ale jádro ruských garnitur se nemění, Gorby byl zápaďák, aspoň chvíli.

Uvádím moc ráda ten nesmírně hezky udělaný dokument o Luboši Dobrovském, který také říká - chtěl jsem vysvětlit ruského člověka jako toho sešlápnutého mocí...

jenže není pomoci.

Moc ti , Míšo, děkuj za příspěvek, Je moc cennýR^V pěkný večer:)

4 0
možnosti

Pana Novotného jsem v minulosti moc nemusel, ale teď mu vzdávám hold. Právě proto, že se dokázal vykašlat na to "co tomu řeknou lidi" (a nejen Rusové, ale i Češi) a udělal ze sebe šaška, aby Rusy vyprovokoval k tomu, aby předvedli, že mají pořád stejné bolševické myšlení jako za Brežněva. A povedlo se mu to dokonale.

7 1
možnosti

Jo, a za článek velká karmaR^:-)

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS