Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J56a28n 38H24u36r22k90a

5. 1. 2019 0:57

...obrazem budiž lidstvu předurčeno umět se podívat do zrcadla...i napravit co spatří (J:B. Hvězdný Poutník Nekonečnem Hvězd)

1 0
možnosti
Foto

:) Děkuji za návštěvu a přeji šťastný nový rok. :)

0 0
možnosti
Foto

Milá Radečko, výborný článek vydaný na moje x-té (kde x je celé přirozené nenulové konečné číslo) narozeniny. Můžu snad konstatovat, že podle mojí nejpřísnější korektorky mi psaní pořád jde, tak přeji, ať ani Tebe nepřechází chuť do dalšího psaní.

1 0
možnosti
Foto

Tak nejen vše nej k novému roku, Martine, ale dodatečně vše nej k narozeninám.:-)

1 0
možnosti

O86t45a 24K92i71n24c

1. 1. 2019 22:53

Radko, hezky napsáno a přeji vám moc hezkých blogů i v roce 2019. A samozřejmě hodně zdraví a pohody.

1 0
možnosti
Foto

Milý Oto, jste milý, jako vždy...děkuju Vám moc:-) Do nového roku přeji jen to nejlepší, zdraví, to především... a pohodu a klidV

0 0
možnosti
Foto

Radko. Piš, kresli...žij hezky...ten s devitkou na konci bude lepčejší. :-) přeji zdraví a klid.

2 0
možnosti
Foto

Bohunko...krásné mi přeješ...tak moc ďekuju. I pro Tebe ať je devítka moc zajímavým a dobrým rokem. Pro celou tvou krásnou rodinu.:-)VR^

1 0
možnosti

Krásný vyznání a i přání - a tak i já Vám Radko přeju ze Vvšechno Nej, nej... - Ale do té budoucnosti tak to já až moc nezapadám - mám moc ráda slova, asi je to z mých občasných zastavení znát, ale obrázky (Vaše) a jiné miluju, fotoblogy sleduju a nestačím zírat, jak jsou krásný a i poučný, kde všude jsem nebyla...

Pohodové dny a hodně štěstí:-)

1 0
možnosti
Foto

...já jsem asi stejná... ale ono to vidíme už na emotikonech a zjednodušeních... je to prostě opravdu trend...

Nicméně... Jsem moc ráda za hezké čtivé texty a knížky i blogy... třeba Vy , Ludmilo, pohladíte slovy vždyckyV

Mějte se moc dobře, pohodu i Vám a moc Vám děkuji za návštěvu i komentář, co potěší:-)

1 0
možnosti

Čarodějko raKio, to je ale krása! Nesmírná.V

2 0
možnosti
Foto

... ano, nedá se nic dělat, přiznávám i Petrovy kameny... no, jenže kdybych nebyla, na blog před lety nepřišla, nevykouzlila bych si Tě V nebo já nevím, jak to celé je... že Ty budeš taky?;-) Krásný a dobrý rokR^

1 0
možnosti
Foto

Krásný rok, Radko. Všechny roky.

1 0
možnosti
Foto

Jano, i Tobě. Chtěla bych... chtěla bych, aby vůbec nejen mně bylo letos líp. Snad ano...děkuju Ti moc za návštěvu i přání. :-)

0 0
možnosti

Anděl s ďáblem v těle.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

oujééé...jak jinak než že děkujiV krásný rok, Milane;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak ať Tě ta křídla přenesou přes všechny problémy a nástrahy nového roku; tedy vše v dobré ať se obrátí - úspěšný rok, vinšuju:-)R^

3 0
možnosti
Foto

moc děkuju,Karle... Tobě život v lehkosti a lásce, zdraví plnou číš:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Radko, tak jak hezky píšeš a kreslíš, tak také vypadáš A takový Ti také přeji život nejen v roce 2019! :-)V

1 0
možnosti
Foto

Horste...za chvíli jsem před bránou;-) Jsi jako vždy náčelník, co vyšamaní rohlík na mé indiánské tvářiV buď prosím pořád veselé a zlaté optimistické mysli... mám tě fakt moc ráda.:-) zdraví přeju moc

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS