Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitka je jedna moje drahá bývalá kolegyně, kterou před nedávnem postihla veliká osobní tragédie, vzpomněla jsem si na ni.V

Díky za Tvůj článek.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko hezké. VJitky jsou dobré ženy!

1 0
možnosti
Foto

Judita a Holofernes. Dala mu a pak mu sťala hlavu, aby města židovského nedobyl. A já jen - to musela být ženská.

A Vám karma, Radko. R^

3 0
možnosti
Foto

A já nevím, jestli to není nejlíp...dát :)) a pak chlapovi hlavu setnout...protože chlap, co za každou cenu nezvítězí, je kolikrát něco strašnýho:)) dekuju za připomínku a i za Vaši přízeň.:-)

2 0
možnosti
Foto

R^moc pěkné přání všem Jitkám-děkuji za rozšíření obzorů tak čtivou formouR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám a přeji moc hezký den i večer:)

1 0
možnosti
JL

Radko, pojala si to pěkně velkoryse. VR^

Mě hned napadla Jitka Zelenohorská, s krásně orazítkovaným pozadím.:-)

Připojuji se k pozdravu všem Jitkám.

2 0
možnosti
MJ

Převazuji virtuální mašličkou a přeposílám kamarádce Jitce.V

4 0
možnosti
Foto

jo... virtualita:)) někdy je to fajn pomoc, jak kdy...ale co si budeme říkat...chtěla bych být jednou z tvých koček...V děkuju

2 0
možnosti
Foto

R^A holka, která mi za asistence mých sourozenkyň ukradla hračky... A "velká kamarádka" z pubertálních let. Dneska nechápe, že jsem už někde jinde... Bývalá kolegyně... Atd. atd.

Místní se jistě přihlásí samy.:-)

3 0
možnosti
Foto

ahoj:)) já měla na dvorku jednu, co jsem se jí bály... ale ona byla postižená, tak to člověk nechce cupovat. Díky, Klárko:-)

1 0
možnosti
Foto

Perfektní článek ;-)V:-P:-)

Mě ty staré příběhy hodně berou. Zvláště, když si představím, že Oldřich se ve skutečnosti mohl jmenovat Alderich, který se, jak jest i v článku zmíněno, zamiloval do Božky neboli Boženky. Boženka je taky jméno, které se mi moc líbí. Podobně jako Radka ;-D

A rád vzpomínám i na příběh o královské choti Juditě Durynské, podporovatelce stavby mostu přes Vltavu. Stavitelé Jitčina (Juditina) mostu byli ze žhavé Itálie a Vltava se prý kdysi dávno jmenovala Wild Ahva, tedy Divoká Voda. Patrně máme krásné a velmi dobrodružné dějiny

2 0
možnosti
Foto

Na přání všem Jitkám bych málem zapomněl!

4 0
možnosti
Foto

Moc pěkné a jako jedna z těch "čertovských Jitek" děkuji;-)R^V

4 0
možnosti
MV

Jitule, no jo...krasnej svatek preju!

4 0
možnosti
Foto

:-) Má sestřenka Jitka je ztělesněný půvab rodiny, i když by se hodně smála (to k tomu patří). Na co sáhne, to kvete. Od patnácti vypadá pořád stejně. Scházíme se, abychom ji viděli. Závidět by se jeden styděl. A teď ještě dostala blog od Radky (... vždyť to říkám ;-);-D).

Díky za ni a krásný den! VR^

4 0
možnosti
Foto

MíšoVR^ děkuju Ti moc a blahopřeju.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS