Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J84a71n 22H24u11r13k51a

16. 9. 2018 16:36

dnešní doba změnila dvě strany mince...ta světlá ztmavla zlobou a nenávistí že zmizelo právo a spravedlnost a ta temná..ještě více potěmněla posílena první stranou mince...Arbor ex fructu cognoscitur

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Radko, jsem teď v dálavách a tak čtu jen minimálně. Pan Pressler je obyčejný hulvát (to tvrdím ve znalosti jeho příspěvků v mých blozích a reakce na moje diskusní příspěvky).

Jeho osobou se nemá moc smyslu zabývat. Karma

3 0
možnosti
Foto

Děkuju.:-)..co se týká mě, v rámci pocitu, že sem dávno nepatřím, vlastně už čtu máloco...karmu dám. Ale nejsem. Někdy se vtáhnout nechám. Je to špatně. Potřebu psát už skoro nemám. Tak taky omluva. A co se pana Preslera týká...mám jedno přesvědčení. Rozhodl se lidi prostě štvát. Hezke dny.Tomasi.

2 0
možnosti
Foto

Všem děkuji za diskuzi. Omlouvám se, nebo vlastně neomlouvám...ale zrovna o tom, co je předmětem mého článku, já nikdy moc diskutovat nebudu. Neberu věci tohoto ražení jako literární nadsázku.

Nemyslím, že bychom byli jiní. Abychom "kohosi" emotivně lapili, používáme hyperbolizace a generalizace , co jsme lidstvem a mluvíme. Ve středověku legendy, v baroku, co přišlo po rozkvetlém boomu renesance, jsou to patetická gesta svatých a vyhrocení emocí. Nejsme tolik jiní...ale smrt je pořád stejná. Je smrtí, a já bych doporučila vlézt každému, kdo s ní pohazuje, vlézt si do kůží vojáků světových válek, kteří proti svému naturelu museli kohosi zabít... jen třeba tohle.

Možná se kdosi diví, že můj článek je látaný a dolátaný až k pocitu popravčím. Jenže řekněte mi, kdo se o tohle při křiku po obnově trestu smrti zabývá? Pokud by se o tomto více mluvilo, věřím, že mnoho hlasů o možnosti poprav by se rázem utišilo.

Hezký podzim všem, kdo slova o životech těch druhých vážíV:-)

1 0
možnosti
Foto

Dnes vyšel blog s tématem o pomluvě. Perfektně sedí na ty dva blogy, které pomlouvají Jana Wericha a Waldemara Matušku. Žel, ti lidé už nežijí a nemohou se bránit.

8 0
možnosti
Foto

Ty dva blogy mají k pomluvě velmi daleko. Jde spíše o charakteristiku a také o názor, který máme každý jiný.

Podle Caesara je lepší být první na vsi, nežli druhým v Římě. A Matuška byl první nebo jeden z prvních v Československu a nikdo v USA. Pochybuji, že by se kdy ocitl v nějakém americkém žebříčku.

Ale, každý to, samozřejmě, může vidět jinak. Ale, vy žádném případě to, Marku, není pomluva.

0 0
možnosti
Foto

Radko, mám Tě rád, hlavně Tvůj MOZEK!!R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jsi vždycky sluncem. Moc ti děkuju. V

0 0
možnosti
MM

Důvodů, proč se takto vyjadřuje pan Presler je asi více a je to asi souhrn mnoha podnětů, mimo jiné toho, který zmiňuje pan Sekl.

Já se dnes mohu pochlubit, že jsem dodržel bobříka mlčení ke komentářům jednoho registrovaného agenta, který v době normalizace "normálně" žil.

Vám karma a hezký den. :-)

10 0
možnosti
Foto

"Kdož jste bez viny, hoďte kamenem". Pokud by to reálně platilo při posuzování té doby, ani kámen by se nezvedl. A protože to reálně neplatí, asi jen v Bibli, hází tu šutry kdekdo, aby tím zahodil i část své viny, domnívaje se. Jen ta mladší generace si myslí, že může soudit, protože jí doba neposkvrnila. Je to omyl.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Jen pro upřesnění...nejsem mladá generace a mám z dob toho režimu jen pár drobných odvážnejších činů. Mohla jsem učit na VŠ....no.neucim. něco jeden zkrátka nemůže z principu. Ale to není doklad odvahy a věru ani frustrace. Jsem ráda tam.kde jsem. A bez ohledu na inventury života...prostě poprava je z principu věc blbě. Ať jsem kdo jsem. To prostě není pro mne vůbec k diskuzi. Díky za čtení a fajn den.

7 0
možnosti
Foto

Možná je to jen jakýsi obraz doby. Doby , kdy prezident hovoří konverzačním tónem o střílení novinářů.....

Mimochodem , starý a nepříliš mohoucí muž , sám již nepříliš vzdálený od onoho mostu na druhou stranu , po němž budeme jednou kráčeti všichni...

8 0
možnosti
Foto

Mě to napadá dost...ale vzpomenu.li na starého pána.co nam střihaval v petadevadesati stromy...těžko se hledají i nějak jinak pochopitelně empaticke vhledy a omluvy. Moc Vam dekuju za cteni.:-)

1 0
možnosti
MV

pan Presler je (jde o muj osobni nazor) hlavne nestastny a tedy nespokojeny

patri (opet muj osobni nazor) k lidem, kteri pozaduji temer bezvyhradny respekt, a pokud k nemu nedojde (z jakychkoliv duvodu), pretavi tento nerespekt v jakesi osobni vnimani, ze mu kazdy ublizuje

a pak kolem sebe kope jako dite - ale to neni nic divneho, jako dite, zle a nevychovane dite, se totiz tento chlap chova, bohuzel, i v dospelosti

nepochopil, ze vudcem smecky se nikdy nemuze stat uplakanek, ale jen a jen sebevedomy jedinec

tobe, Radko, karma za text

10 0
možnosti
Foto

No...víceméně mu totéž sdělují v diskusích. Bolestínstvi se udít může, ale přetavit to do jedné lajny s tragédií národního černého svědomí...to je kalibr, s nímž dotyčného poslat kamsi a už jej v životě nebrat jako jakkoliv seriózního. Dekuju ti a hezkou so ne.R^:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS