Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Mávání na vláček, to byla vždycky událost. Asi proto, že u nás nejezdil...

1 0
možnosti

Radko, Vy jste ale nostalgická! Já taky, ale já už mám vzhledem ke své letitosti nárok. Máte pravdu s těmi bariérami. Podle mě to nemá žádný jiný význam než odčerpat výhodně další maliardy z evropských dotací. Každopádně to ochuzuje nás, romantické cestující a milovníky vlaků a ubíhajících krajin za oknem.

1 0
možnosti
Foto

jsem...mám období, prostě mi to jinak nejde:-) možná proto, že začínám být letitá... děkuju Vám:-)

0 0
možnosti

Podávám zprávu, že v Ploskovicích na trase Česká Lípa - Litoměřice, mávaly minulý týden dvě děti (jedno v kočárku)...maminka také mávala a labrador ocasem...V

2 0
možnosti

To funguje i teď - zrovna před třema nedělema jsem byla ráno na parkovišti u Lokte u Čechtic číhat na autobus ze Znojma s třema bednama meruněk :)

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

vzhledem k omezeným možnostem odpovídat jednotlivě - zdravím všechny, děkuji všem za čtení i za příspěvky, které jsem ráda pročetla a přeji Vám všem krásný týden a hezké léto.:-)

3 0
možnosti

Ještě, že je na co vzpomínat, a ta volná příroda tu byla. A všichni věděli, jak se v ní mají chovat. Dnes se budou kácet stromy podél silnic, aby, nedejbóže, nějaký "mistr" o nějaký nezavadil. Dívám se na Tour de France, a tam tedy o takovém "zlepšováku" asi nevědí. Přírody si váží.

S tím házením meruněk jsi mi připomněla, že byl i další způsob. V Brně na busovém nádraží se dala krabice řidiči, a v Praze na Florenci se převzala. Nějak k sobě měli lidi blíž.

Dík za moc hezký blog!:-)

1 0
možnosti
Foto

všechno vzalo zbytečně moc grády... ty bariéry pochopím ve Vídni, v Praze... ve skutečně velkých městech, ale mezi Horní a Dolní v poli???

1 0
možnosti
Foto

Zrovna v pondělí jsem si udělala k Tatrám (Nízkým) výlet na otočku - vezla jsem tam kamarádku se synovcem opožděně na Skautský tábor.

A tam mi připomněly cestování v minulosti ty cedule "broskyne tu" nebo improvizované stánky u silnice....

Meruňky bych koupila, honí mne mlsná na knedlíky už aspoň 14 dní, ale zavařovala jsem je koncem června - dostala jsem od kolegyně košík. Nějak letos dozrály o hodně dřív.

Vám za článek R^

1 0
možnosti
Foto

:-) děkuju, ....no, já nějak nezavařuju...

0 0
možnosti
Foto

Pocházím z "meuňkového kraje, meruněk jsem si užila dost, ještě teď si občas několik sklenic (do koláčů) sama zavařím.Ty tvrdé se zavařovaly, z měkkých maminka dělávala džem V zimě se hodilo obojí. Tatínek pracoval na dráze, a po nějaký čas jsme bydlili ve strážním domku u tratí. Od Ostravy jezdil jeden vlak za druhým. Osobákům jsme se sestrou mávaly, nákladní vagony jsme počítaly. Jednou jsem jich napočítala 72. Odstěhovali jsme se, protože maminka měla starost o nás o děti (3 ), aby nás nepřejel vlak. Díky za vzpomínku - meruňky i vlaky patří i k mým dětským vzpomínkám, i když vlaky a hlavně lokomotivy na mne tenkrát působily z blízka dost strašidelně. (Jo, a ty betonové zábrany kolem kolejí sice působí nepříjemně, ale ČD by měly víc dbát o to, aby jim na kolejiště nepadaly při bouřkách staré stromy, je to nebezpečné). Rv

1 0
možnosti
Foto

děkuju za čtení i Vaše hezké napsání:-)

0 0
možnosti
Foto

Radko, my jsme si v sobotu přivezli z chalupy plný kufr auta meruněk a angreštu. Naši sousedé vesničtí už neví kam s tím, kolik se toho letos vyrojilo. Máš hezké vzpomínky. Přeji Ti nadále štěstí i bez hukotu vlaků a vrhání meruněk!!R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

jsi moc fajn a já moc děkuju:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS