Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jeden Luboš (ne Lubomír, ale Luboš) je už 4 roky partnerem mé exmanželky. Málokdo tomu rozumí, že když ho potkám, normálně se s ním bavím.

Tobě, Radečko, hezký letní den - aspoň tady je vedro jako v Tel Avivu.

0 0
možnosti
Foto

ahoj a děkuju za čtení.hezké léto, Martine:-)

0 0
možnosti
Foto

Luboš, učitel tělocviku. Ach! Byl skvělý. Po letech jsem se dozvěděla, že měl nás harantů dost a odjel ze svého klasického nudného života do Prahy a pracuje prý na letišti. Teď už si bude v důchodu, ale když Luboš, tak ON! V Myslím, že jsme ho milovaly všechny (bylo nás ve třídě 39) ;-)

1 0
možnosti
Foto

:-) děkuju za čtení i příspěvek, Bohunko:-)

0 0
možnosti
Foto

K84a48r50o44l 35W59i79l25d

18. 7. 2018 0:58

Dobrý den, paní autorko! Padlo tu jméno Gérard Philipe, je tu dokonce i jeho fotka. To mi připomnělo návštěvu jeho hrobu v Provence před dvaceti roky. Hrob zarostlý, zanedbaný, mramor špinavý, nápis sotva čitelný ... tak se zapomnělo, tak sláva končí.

2 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám za čtení. Třeba je to dnespo letech jinak... a o té slávě?...tak to prostě bývá, proto je vlastně nejobyčejnější život ve štěstí to nejvíc.:)

0 0
možnosti
MJ

Pro mě velmi významný blog. Moje první láska byl také Luboš. Traktorista. Moc hezký. Za blogV

1 0
možnosti
Foto

Moje druhá velká láska byl Lubomír;-D

1 0
možnosti
MS

Moc hezké. R^ R^ Trochu vám závidím, že máte tak milou vzpomínku na vůni všeho zubařského. Já a mí vrstevníci to máme z dětství nejspíš spojeno s pomaloběžnou vrtačkou, rezonující v celé hlavě. :-)

1 0
možnosti
Foto

já nejenže mám takové vzpomínky a království zubů na pracovním stole;-D bylo pro mne průvodcem ... já dokonce chtěla být zubní laborantkou. Rodiče, hlavně táta, mě ne zcela beze scén, přemluvil, že bych měla vážně využít svůj výtvarný, či kresebný potenciál...takže dvě výtvarné školy,a laborantkou holt nejsem. Ten svět jsem milovala, zubárnu jsem milovala...a fotka pod blogem je Luboš... prostě Luboš, když stydlivě přicházím do modelovny a on zrovna pracuje...a já tam stojím s culíky v gumičkách s beruškama.)) děkuju za čtení a palce a fajn den:-)

1 0
možnosti
OH

Radko, moc rád čtu Vaše krásné příběhy.

1 0
možnosti
Foto

...to mě těší... a moc Vám děkuju. Hezký den přeju:-)

0 0
možnosti
Foto

Brousit ženské zbraně se mi, Radko, moc líbí. V učilišti jsem vedle přezdívky Kocour měl Fanfán Tulipán. Asi pro svou živelnost a malinkatou podobu. A s jedním Lubošem jsem hrál dorosteneckou fotbalovou ligu. Hezký den i dnes kdy naskočilo číslo 17! R^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

jo.. jo...je tam ta podoba... to je fakt... A zrovna TY. Tak to mě těší. potěšilo mě tvé čtení a psaní jakbysmet... děkuju TiV

0 0
možnosti
OU
Foto

stává se to i mně...takže já v tomto osamocená se konečně setkávám se zakukleným mágem;-) díky za čtení i fajn psaní:)

0 0
možnosti
Foto

díky za zastavení a fajn den, Tomáši:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 482
  • Celková karma 13,32
  • Průměrná čtenost 827x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik