Diskuse

Vidět puntíky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

ahoj, Libore...potěšíš vždy, díky já. Nicméně - moje vstupy sem si vzal sebezáchovný rozum do své hrsti:-)

1 0
možnosti

Víte - Radko - že slza, to je voda co je sama? Dojala jste měR^

1 0
možnosti
Foto

Vy jste prostě zlatá.... děkuju mocV

0 0
možnosti
Foto

Ráda tě tu zase vidím. (čtu) :) a opět s velmi krásným příběhem. Taky mám pocit, že někdy nosím smůlu. Snad jsem pouze vztahovačná, nerada ztrácím lidi, který mám ráda. Vždy, když se do nich oblečeš, vzpomeneš si na tu chvíli. Mám tolik vzpomínkového oblečení.

1 0
možnosti
Foto

:-)děkuju... mám to nastejno a skříň pak přetéká...a navíc, dodnes lituju některých věcí, že je dík razanci úklidu nemám. A tak si vyhození rozmyslím.

Jo... já smůlu nosím...někdy se bojím myšlenek a pocitů a nejistot, že jsem přivolávač...

0 0
možnosti

Radko, v tom příběhu je tolik lidskosti, že se hodí jen mlčet a zamyslet se.

p.s.jen mě napadlo, jak jsou ty velké obchody proti lidem.

Díky a hezké prázdniny!

2 0
možnosti
Foto

děkuju, Marie:-) R^...všechny ty hypermarkety jsou zrcadlem dneška velmi výmluvným. Všeho mraky, všechno pohodlně na dosah, málokdo, kdo by ale člověku poradil a nedejbůh se stalo, že si zákazníka zapamatuje. Navzdory času ve frontě, mám to nastaveno jako malý Eda z Obecné školy, kdy zmrzlinář byl zmrzlinář a za konkrétní věcí byla tvář a nějaký vztah.

taky hezké léto:-)

1 0
možnosti

Paní prodavačka měla zgruntu štěstí, že natrefila zrovna na Vás, a že jste pro ni měla slova (nejen):-)R^

3 0
možnosti
Foto

tohle je hezký číst... tak snad:-). Děkuju, Ivo, mocV

0 0
možnosti

Asi každý z nás schovává ošacení nebo věci, ke kterým se váže nějaká vzpomínka. R^

1 0
možnosti

Fajn, ještě o fous lepší než obvykle.

1 0
možnosti
Foto

:-) jste jako obvykle vždycky moc milej. Děkuju moc:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný příběh.R^ Na tyhle situace jsem expert, asi to přitahuju a pak si připadám jak slůně... A mini taky nemám ráda, ne kvůli nohám nedvacítky, to ať si všichni trhnou, ale ukazovat spoďáry přece jen nemusím.;-)

2 0
možnosti
Foto

Ále...klidně ukaž:)) časem zjistíš, že věci někdy tolik neřešit je prostě zdravé:-) děkuju ti, Klárko:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS