Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle jde úplně mimo mě. A jak padlo níže, budiž jim přáno jen to nejlepší, ať je to kdokoliv.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) neprožívala jsem nic dopředu... byla u rodičů a oni sledovali... a já se přidala a nakonec jsem ráda:-)

0 0
možnosti
Foto

Radko, ještě že každá žena i muž mají jiný vkus. Tak, jak se mi nikdy nelíbily ženy Káji Gotta, ani tahle panenka u mě nemá fotogenické rysy. Každý jsme nějaký, každého příroda vymodelovala jinak, s tím nic nenaděláme. Jen mi vadí, když se z někoho dělá modelka jen proto, že má dlouhé nohy. To ani ten kyselý obličej s velkým nosem pak nevadí. Myslím, že dobrý vkus mám, když se mi líbíš TY a Tobě podobné dámy. I v mlze umím vytušit jak objekt vypadá po odmlžení... Ale i méně atraktivní bytost má nárok na lásku, proto máme každý onen rozdílný vkus... abychom nevymřeli... Až se znovu narodím, budu chtít umět psát jako TY!!!!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

A zazvonil zvonec... ;-) Přejme jim, aby jejich život byl v rámci možností (mezi královskými potomky) celkem normální a paparazzi si dali pohov. R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Radko, moc hezky jsi to napsalaR^;-)

2 0
možnosti
Foto

Jitko, tohle jsem nesledovala, zajímavější a milejší mi byla v ten den svatba našeho milého vnuka a jeho hezké mladé nevěsty. Ale mám doma na CD záznam svatby Nizozemského prince Viléma Alexandra s jeho vyvolenou Máximou (Argentinkou). (r. 2003).Pěkná svatba, šťastné manželství. (Tři děti). R^;-)

2 0
možnosti

J70i55r76i 41T40i20c11h98y

21. 5. 2018 16:37

Autorka zrejme propadla svetove davove psychoze, ktera z nevyznamne zeny udelala 'people's princess',

0 0
možnosti

Radko!

VVV

Opět krásné počteníčko.

Fajnovej den přeju.

0 0
možnosti

Radko, opět krásné počteníčko! R^

1 0
možnosti

téměř 40-ceti letá panenka?

1 0
možnosti
Foto

ano... klidně i 40letá panenka...hezký den přeju:)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS