Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkné, Radečko. :-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Jednoduše řečeno jsi vyhmátnul podstatu. Když mě známá mého muže začala zaplavovat časopisy moderni maminky...pod tlakem jsem se ptala sveho gynekologa

Co na ty porody ve vodě. Podival se na mě a povídá. Ja koukam na vas.vy na mě. A ted mi řekněte. Co je na nas horšího když nás nase maminky privedly na svět bez bazénu. ..Libore diky moc♥

2 0
možnosti
Foto

Radko, moc hezky vyjádřeno, díky. V

1 0
možnosti
Foto

:-)to já děkuju za čas a čtení,Vlasto:-)

0 0
možnosti
Foto

Kojení na veřejnosti, je.li to nutné, když se zdržíte v čekárně u lékaře, nebo cestujete na delší vzdálenost v dopravním prostředku, tady není co řešit, je čas papání,:-P tedy ostych stranou.

V ostatních případech bych vybrala domácí pohodlí, proč si nechat brát tu krásnou intimní chvilku s dítětem, rušit ji cizími vlivy, jsou to přece nezapomenutelné okamžiky v našem životěV

2 0
možnosti
Foto

Děkuju za čtení i příspěvek:)

0 0
možnosti
Foto

Hromadné diky Pavle.Honzovi.Michalovi.Otovi...diky za čtení a moc potěšující příspěvky. Preju fajn dny...z mobilu a ze srdce♥

0 0
možnosti

O43t98a 46K31i26n27c

10. 5. 2018 0:00

:-)R^ Škoda, že vám nepomohl můj hlas na blogerku roku. V Ale rád vaše blogy čtu, i když ně vždy souhlasím, ale od toho jsme lidi, nemusíme mít stejné názory na vše. Tento blog je R^.

4 0
možnosti

Bohuzel nepomohl ani muj;-(

1 0
možnosti
Foto

Bratři, nedejme se: rozum ven, ale prsa do hrsti! :-)

3 0
možnosti

Lepší prsa v hrsti, než vrabec na střeše.-)

2 0
možnosti

Jako děcku by mi bylo jedno, kde mi dají napít ... být matkou, vyhovovalo by mi soukromí ... a jako otec jsem v klidu čekal, co zbude .-))

.

R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS