Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Nějak jsem vás přehlédl. Tahle jména by byla na dlouhé povídání. Třeba s Otou Šimánkem jsem dělával často, no a také režisér Ševčík...:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

:-)děkuju...třeba si někdy povyprávíme, Josefe:-)

0 0
možnosti
Foto

H48a23n23a 96V21l84k27o29v59á

27. 4. 2018 11:14

... a ještě Otakáro Schmidt...a můj strýc Otto ročník 1944...

0 0
možnosti
Foto

nojo... a ten je z Plzně, blázen jeden:))) děkuju Vám za čtení:-)

0 0
možnosti

Včera jsem u Oty koupil kolo ... tak snad měl hezký svátek .-)

1 0
možnosti
AL

Opět skvělá karma i čtenost.

Inu kvalita se vždy projeví!

:-)R^

0 0
možnosti
JL

Ahoj, Radko. Hlubší souvislost to vlastně nemá, jen mě napadlo, že Otu Šimánka,

představitele pana Tau, režíroval Jindřich Polák.;-) Měj se fajn.VR^

1 0
možnosti
Foto

děkuju a moc tě zdravím:) Josefe, taky žij fajn:-)

0 0
možnosti
Foto

Ještě bych připomněla Ottův naučný slovník;-)R^:-).

0 0
možnosti
Foto

já čekala...schválně, kdo s tím přijde... no vyhrála jsiR^;-) děkuju , Pavlo, a hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-)

Zítra je Jaroslava. Mohu se těšit na blog o něm? Pěkně prosím. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jaroslave...v krku mě bolí, ruce mi urazili, hlava neslouží... já Vám fakt nevím. Mohu se těšit na odpuštění? Pěkně prosím;-) a samozřejmě za návštěvu a palec moc děkuju.:-)

0 0
možnosti
MV

"muj Ota" je uz leta ten Pavel ... vzdycky je mi s nim naramne dobre. a zrejme tahle nase naklonnost me pred trema lety zavedla do vesnice, v jejimz sousedstvi je jina vesnice, kde ma tenhle "rybí, úhoří a mrakodrakový Ota" svoje muzeum...

1 0
možnosti
Foto

:-) děkuju... normální chlap, co popsal něco, co hned tak někdo neumí...ale je to zároveń to ,,nás všech":-) krásný dny přeju, Marku

0 0
možnosti
Foto

Ota je vzácný, stejně jako vybroušený styl, jímž je dáno psát toliko několika vyvoleným, v jejichž řadě stojíte hodně vepředu.

Díky za krásné povídání.

6 0
možnosti
AL

Nádherně vyjádřeno, Marek by to neřekl lépe.

0 0
možnosti
Foto

nic méně hláška Mládkova bandu zlidověla...Oto no toto :-)

1 0
možnosti
Foto

už jsem pochyboval...a...o tom že máš dobrou povahu. Máš... :-) Děkuju ti ,Jaromíre:-) fajn jaro ti přeju

0 0
možnosti
  • Počet článků 483
  • Celková karma 12,88
  • Průměrná čtenost 825x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik