Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)) ... a to by člověk potřeboval trochu šetřit nervy i na tu návštěvu. Znám... :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)V děkuju za čtení a fajn jaro, Míšo:)

1 0
možnosti
Foto

Uff,Ráďo,litovala jsem Tě.:-) Já tyhle vlezlé otravy nemusím. Asi bych prchla,ale tys to vyřešila mazaně,to si zapamatuju,třeba to někdy použiji;-D

1 0
možnosti
Foto

:-) perný zážitek a evidentně alternativní výchova. Já jsem taková že býk -hodně vydržim,ale pak mi jděte z cesty... ale tam byli nas...štvaní fakt všichni... a otec s odpuštěním s takovým božím čistým výrazem, že věci se dějí přirozeně a dobře.Vždycky si představím moji už na pravdě boží tetu, takovou Helenu Růžičkovou, jak by byla vlakosvoboditelkou v pěti vteřinách:))) díky moc za čtení, Šárko:-)

2 0
možnosti
Foto

Ráďo, tak si to užij, snad je ti už líp. Já zase bojuju s průduškama a taky to nestojí za nic...

1 0
možnosti
Foto

je, Zuzko, děkuju a je tu sluníčko a já se odeberu ven... normálně bych napsala-to ses dnes, velikonoční zajíčku, naskákal, co?;-) neboj, čtu... ležíš v posteli a nic z toho nemáš... ať je i tobě lépe co nejdřív:)R^Vdíky ti za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Krásné velikonoce bez migrény. ;-)

Musím říct, že něco podobného jsem zažila, už je to let. Byli jsme na "čundru" a seděli v jedné zahradní restauraci, kde se dvě děti hádaly, až uši bolely. Fakt dost síla. Lidi se otáčeli, ale jejich rodiče nic! Pak můj manžel (první) vstal a došel až k nim a začal křičet jako by byl blázen. Jeho hrdelní hlas jsem slyšela tehdy poprvé a taky naposledy. Třásl se u toho a mával rukama ;-D;-D;-D Rodiče se polekaly, děti také a my ostatní jsme se konečně v tichu pustili do našeho knedla-vepřa-zela. Já nesnáším uřvaný spratky a ještě víc, jejich sobecký rodiče. Palec, karma. Čtu Vás opravdu ráda.

2 0
možnosti
Foto

Bohunko... není čas, ptát se, kdo je kdo...já jsem Radka;-D a jako služební starší a starší už stejně než kdekdo tady, nabízím...že Ti V moc děkuju...A to i za to, že jsi jako první odhlila rébus, co se mi chtělo říct místo : holčičko;-D

:-)máš uplně úžasný blog dneska;-Oběžte se k ní honem podívatR^:)

1 0
možnosti

Vše mohl způsobit dnešní úplněk .Jako zralý muž nevěřím na ženské migrény. jsou to jen výmluvy........

1 0
možnosti
Foto

s tím úplňkem, to máte možná pravdu, Františku, a v něčem hezky prrr..:)) když už to kormidlujete vímekam:)) vživotě jsem nepoužila, neb tak hezké věci , na ty je život krátký...a navíc, důkaz devíti žen z osmi... ono to na to pomáhá;-);-D mějte hezký pondělí a díky za čtení:-)

0 0
možnosti
JL

Soucit je tvá bolest v mém srdci.V

2 0
možnosti
Foto

virtuální obejmutí, políbení a něco ti ještě povím, Josefe:)) ráno jsem se zkusila nachviličku léčit patti smith - easter...jen potichu;-)V děkuju

1 0
možnosti
AJŘ

Když mi v doslechu kráká DÍTĚ, zpívám si "námořník je chudák, když mu stojí atd." málokterý rodič s tím neodtáhne dál.

5 0
možnosti
Foto

;-D před všema to přiznám...tři hodiny mě ta hlava bolí proto, že já prostě Anežko, přemýšlím, cože by to mělo být - to atd...R^.))) jste momentální velikonoční buldozer,co mě rozesmál a ukázal pravou cestu bez pardonu v situacích, kde to jináč nejde:) Hezký svátek a díky za Váš čas:-)

0 0
možnosti
LI

Někdy jsou ty sváteční dny až moc dlouhý -a cesty po kterých se ploužíme jakbysmet-moje migrénová hlava mi kolikrát praskala. Jednou mi takhle cizí dítě ve vlaku za mnou soustavně kopalo do sedadla(ledvin), ječelo a k tomu ta má hlava;-(...

Vtáhla jste mě Radko do děje, najednou jsem byla v tom vlaku -:)

2 0
možnosti
Foto

:-) že uhádnu, kam jste ho v duchu posílala, žejo?... a že to nebude jen tím, že my dvě si , myslim si, docela v dost věcech rozumíme?;-D;-);-);-) děkuju a krásný svátek, LudmiloV

1 0
možnosti
JH

;-);-);-) V mládí jsem míval citlivé ruceR^VR^

2 0
možnosti
Foto

to zní, Josefe, hezky:)) a to mi ale řekněte, co si z toho mám ausgerechnet na svátek, kdy se křesťanský vážný pojí s tím pohanským nemravným plným života ve všech směrech ... co si z toho mám vzít;-D;-) Tak já to zkusím... máte citlivé ruce jako moje maminka, co mi včera dělala akupresuru a mačakala , co se dalo na hlavě i na chodidlech... a navíc ... maminkaV... Ale ta mrcha... škoda mluvit... nechala jsem to moc rozjet:-/ Jsem moc ráda, že Vám můžu popřát krásný pondělí a za Vaši přízeň, co mě moc těší a tahá nos do pyšna, poděkovatVJosefe:-)

0 0
možnosti
Foto

Snad už hlava nebolí...úplně jsem se ocitla v tom vlaku...

2 0
možnosti
Foto

no... ted již slavnostně... nebolí. Ovšem váhám to napsat, abych to nezapsala tj, nezakřikla;-D děkuju taky samozřejmě za čtení i napsání, Jano:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 483
  • Celková karma 12,88
  • Průměrná čtenost 825x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik