Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D:-)božemuj, to není povinnost mě číst... nicméně , jsi moc milý a moc děkuju:-)

1 0
možnosti

Ano, mám ráda lidi, co mají úctu ke zvířatům, stromům... také k sobě. ToběV

0 0
možnosti
Foto

Vstručně a jednoduše:-) a...moje babi vždy říkávala... jak ke zvířatům, tak k lidem...A že ty zvířata miluješ, se ví v kosmíru celičkém.

0 0
možnosti

Píšete pěkně a pak.....máte čistou duši.Nicméně, aniž bych znal Vašeho kamaráda, který měl oprávněné výhrady k panu Z. pro jeho "mutanty", a zase, po kolikáté už, "hloupé novináře", pak to není příliš analytický duch.Za dobu kralování pana Z i před tím, musel mít jeho výroky v paměti.Pak ovšem nechápu proč mu to vadilo zrovna teď.A volil ho.Kniha F.Coopera je jistě krásná a ušlechtilá, ale nutno vědět, že Indiání dokázali být také velmi často krutými pacholky.Viz na př. Masakr na řece Wabash v roce 1791 a další.

2 0
možnosti
Foto

Pane Pálko, to máte recht...ta jeho filosofie je dost krkolomná, ale aspoň...

A samozřejmě...indiáni. Vždyt ono je to i tady v té knížce. Podplácení,územní sliby a nemorálnost zapitá ohnivou vodou... a špinavá práce přenesená chytře na jiné, veskrze domácí...a zákony přírodního národa jdou národem samým do háje. I indián je jenom člověk. Nedávno jsem zase zkoukla film, který se nikdo nepřetrhne dávat - Nepohodlný. Kdyby mimojiné v Africe semtam neexistovala ukrutná míra korupce, vláda na klíček, zájmy bílých vložené do rukou místních banditů... asi bychom zdaleka neřešili nějaký problém v Evropě.

díky za čtení a fajn podvečer:-)

0 0
možnosti

Radko, moc rád Vás čtu! I pro tu velkou příměs romantiky ve Vašich článcích.

4 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám za milý kompliment a za Vaši přízeň, která mě samozřejmě moc těší. Hezký podvečer:-)Oldřichu

0 0
možnosti

R^ Musím uznat, že kromě pár kovaných zemanovců, kteří by svého guru obhajovali, i kdyby na něj prasklo, že žere malé děti, našlo se na blogu.idnes také pár jeho fandů, kteří mu toho jeho "mutanta" vytkli.

P.S. Soundtrack k filmu Poslední Mohykán je vynikající, někdy si ho pouštím.

1 0
možnosti
Foto

Tak to mam radost a myslím to nanejvýš upřímně. ...az se mi chce rict...sem s nimi....zaslouží reklamu . Milane.zdravim z mobilu a za spiklenectvi s mjuzik acteni a vse dekuju.:)

1 0
možnosti
Foto

No, Radko, nádherný příměr s úměrou...R^ Už jsem zase tu, ve volebním údobí jsem si naordinovala blogový oddech na očistu duše ;-) Píšeš pořád krásně.... V

2 0
možnosti
Foto

...já si ho ordinuju, blogoddech a pak mi to nedá a pak mi zákonitě smažou, protože na něco prostě nemám...moudrás ženaR^ Ale je dobře, že tě vidím. kafe naplánujem, snad brzy:-)Vděkuju ti

0 0
možnosti

Obdivuju, že vždy najdeš vlídná slova i pro osobníky, kteří by spíše zasluhovaly na holou.;-) Přeju krásnou neděli, ještě všechno není v jeteli.V

3 1
možnosti
Foto

:))ale já teda tak extra vlídná nejsem... to zas víme;-D ale i tak... děkuju. Jsi jako vždycky moc milý. A jo, neděle ve znamení tera... krmení ryb a ropuch a ještěrek a želv...a dloooouhá procházka na:-) co bylo dneska totálně na přerostlýho ježka:-) krása R^Hezký podvečer, Josefe.

1 0
možnosti
Foto

Já rád kvílivé harmoniky - poslouchám a Tobě hezkou neděli vinšuji, milá Radlice SOKOLÍ OKO!!:-)

1 0
možnosti
Foto

Tobě taky krásný den a děkuju ti V:-) Ranní oko

0 0
možnosti
Foto

R^ Radko, to je sváteční...! Mám-li volit mezi společností vítěznou nebo Tvou, neváhám a můj svět je v pořádku. V

2 0
možnosti
Foto

Ty jsi indián furt:-)VA Manytúa v srdci máš stejně jako toho, co se před svatým Josefem dodnes trochu schovává ve skříni. Ono je právě tohle jedno... když...:-) děkuju Ti moc, Míšo:)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS