Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Krásnej cituplnej blog o běsnění v Jugoslávii,jen mám dotaz,kolik Vám bylo když já tam byl s NATO?S KFOR,SFOR...

Karma bude podle diskuze....

1 0
možnosti
Foto

zdravím Vás... bylo mi po vysoké. A přestože vážně nepotřebuju karmu, vážím si všech, kdo ve válečných konfliktech pomáhají ke stabilitě. Vážím si toho, že dodnes naši vojáci pomáhají obyvatelstvu v zónách neklidu. A je mi jasné, že asi ani Vám se neusíná lehce. Děkuju Vám za čtení :)

0 0
možnosti
Foto

Radko, excelentní analýza různosti pohledu člověka. Měl jsem možnost krátce po válce v Jugoslávii poznat na místě to, jak malé (asi 4 - 6 let) holčičky Chorvatské, reagovaly na téma muslimani. Už bych to nechtěl z dětských úst nikdy, ale fakt nikdy, slyšet. Děkuji za skvělé téma. VR^

1 0
možnosti
Foto

děkuju ti, Marceli, za zastavení:-)V

0 0
možnosti
Foto

V... volala bych "Radka na hrad!!!..." - ale to je něco, co bych nepřála ani nepříteli... takže nakonec zas jen srdíčko a karma a potěšení, že nám, Radko, píšeš...:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ty blaáho...tak já se v úterý mezi dveřmi zarazila...že do toho nakonec nejdu...když mi to podepsal jen pruhovany kluk a paní uklízečka co je školní anděl a ted se dozvím že jsem se s tim Mirkem Topolankem měla porvat...:)). Jsi moc fajn. Za všechno ti moc dekuju, Míšo♥

1 0
možnosti
PL

Úžasně popsané mírné smutno ze života.

1 0
možnosti
Foto

Opravdu k hlubokému zamyšlení a všechna čest - psát umíte! R^

Chtít získání uspokojení z jakékoli (byť i důvodné či pochopitelné) pomsty má stejnou šanci na úspěch, jako chtít utéct před bolestí tím, že přejdeme z jedné místnosti do druhé, v jakési bláhové naději, že s námi ta bolest nepůjde a zůstane na místě.

Myslím, že něco takového se ještě nikdy nikomu nepovedlo .....

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Vam za čtení i příspěvek. O te místnosti. .to je moc trefné přirovnání. Dekuju a hezkou nedeli přeju:)

0 0
možnosti
Foto

Napadlo mne toto: Nemstěte se sami, milovaní, ale dejte místo hněvu, neboť je napsáno: "Má je pomsta, já odplatím, praví Pán." A tak: "Hladoví-li tvůj nepřítel, nakrm ho; žízní-li, dej mu napít...atd. (Římanům, kapitola 12).

Ač jsem ateista, tahle slova mi celkem dávají smysl, ale... Nevím, jestli bych je dokázala v situaci toho muže přijmout. Pomsta je slepá, jenže nic neřeší.

R^R^V

2 0
možnosti
Foto

Nevíme nikdo...samozrejme. Ale je špatně něco natvrdo říkat a dávat tak potenciální program ..dekujz moc za tve napsani. Hezky víkend. ♥

1 0
možnosti
OK

O16t47a 84K71i45n18c

11. 11. 2017 14:32

Jeden z nejlépe napsaných blogů v poslední době (i když dost smutný). Samozřejmě karma. R^

5 0
možnosti
Foto

děkuju :-)a neskrývám skoro stud, protože samozřejmě já nejsem nic jiného než psavec pocitu, nikoliv v čemkoliv odborník. Moc Vám, pane Oto, děkuju a přeju hezké odpoledne i neděli.

1 0
možnosti
LJ

Můj spolužák emigroval. Žil a pracoval v Německu. Setkali jsme se až počátkem r. 1990. Já jsem řekl, že doufám, že teď půjdeme tak rychle nahoru jako Němci po 2. Světové válce. Odpověděl mi, ať to nečekám, Německý hospodářský zázrak způsobilo to, že Němci měli trauma z války, kterou vyvolali. Aby na to trauma zapomněli, tak tvrdě pracovali. Češi jsou zvyklí v práci se nehonit a drobně přikrádat, z toho hospodářský zázrak nebude. Měl pravdu.

2 0
možnosti
Foto

Ano, a já tedy pořád dost zdůrazňuju, že nést si pořád batoh vin svými životy, aniž už za to můžou, nechtěli bychom tohle asi nikdo... A není to lichotivé, co píšete, ale já aspon co máme družbu školy a přátele, mají v sobě nejen pracovitost, ale mnohem větší pokoru. Bohužel. Děkuju za čtení i podnětné napsání názoru.:) hezký den.

0 0
možnosti
Foto

Josefe...proč mi to děláte?... ztratila jsem jednu červenou rukavici...a ted to mám zas připomenuté;-) Jste laskavý a díky mocV

0 0
možnosti
Foto

moc Vám děkuju a hezkou sobotu přeju:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 482
  • Celková karma 13,32
  • Průměrná čtenost 827x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik