Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem celkem pragmatik, moji blízcí jsou se mnou, dokud na ně myslím, takže ty hroby, to mě moc nebere. I když hřbitovy mám ráda! Ale svíčku jsem zapálila, to zas jo!

2 0
možnosti
Foto

Zuzko.zdravim a moc děkuju za návštěvu:) hezky večer.

0 0
možnosti
Foto

Přestala jsem dostávat upozornění na mail :( nevím proč...

0 0
možnosti
Foto

neřeš... nešlo to... a děkuju moc za nákuk a hezký den V:-)V

0 0
možnosti
Foto

Pěkné povídání napsané vskutku v hodinu duchů. Mně nějak Dušičky letos utekly, protože byly ve všední den.Ten plamínek připomínající ty, kteří už nejsou, však hoří kdesi hluboko ve mně - je tam, protože nikdy nezapomenu.V:-)

1 0
možnosti
Foto

je to tak... moje maminka, takový pravidelný obcházeč a dodržovač ted prostě nemůže, nemůže ani táta... tak včera mi docela smířená do mobilu říká... konečně - Tak důležité je si vzpomenout;-):-) tak to je , mami, povídám... a bylo mi dobře.:-) moc ti děkuju, PavloV

1 0
možnosti
Foto

R^Málem jsi mi unikla, ještě že máme ty upozornění do mailu... Ono je to těžké, když jsme ty "poslední věci" odklidili za zdi a nechceme to prožívat, prostě to schováme, umeteme... No, svíčky zapaluju průběžně celou zimu, tak teď jsou jakože na Dušičky. A stejně mi přijde, že moji milovaní, co už tu nejsou, jsou ke mně blíž, než když byli živí.

1 0
možnosti
Foto

Klárko... to neva... já bojuju s internetem, počítačem a nemocí a uniká mi všechno...a máš pravdu... jenže ono je to asi tím, že jeden jak nabírá životní zkušenosti, prostě víc a víc chápe a najednou víc rozumí... ale... neni to už jak dotyčnému říct...ale oni to cítí, nebojmeV aděkujuu:-)

1 0
možnosti
PL

Nemocná Radka či zdravá, vždy se slovíčky úžasně hravá R^

3 0
možnosti
Foto

Ješte se nestalo aby se Liprt...člověk tak láskavý na mě vy.kašlal:))) dekuju ti jako vzdy za tvou přívětivost:) hezky večer Pavle:)

1 0
možnosti
DV

D33a14v82i72d 35V93l39k

2. 11. 2017 16:05

Hezký i obrázek

2 0
možnosti
Foto

Hurá á...navštívil mne sexuální predator:)) Vlcisko, dekuju moc♥

1 0
možnosti
Foto

I s dutinami jsi to tak hezky napsala. A obrázek R^R^. Brzo se uzdravV.

1 0
možnosti
Foto

jojo, je to už lepšíV jsi moc milá a zase tě hrozně ráda vidím:-) děkuju moc

0 0
možnosti

Moc hezké uctění památky těch, kteří už tu s námi sice fyzicky nejsou, ale v duchu jsme stále s nimi. Při různých denních činnostech mi někdo z nich radí, ale i napomene. Jsem za to ráda. A vděčná za všechno, co jsem od nich získala do života.

1 0
možnosti
Foto

Marie, děkuju... já letos kromě minulého týdne opravdu jen doma... nějak mě sejmuly dutiny takovým stylem, že jako jezevec od minulého týdne spím... takže rozžínám a vzpomínám...a duchové mě minou. Děkuju za nákuk i tvé napsáníčkoVV:-)

1 0
možnosti
JH

Nutíte mne mile občas ještě přemýšlet a to já už moc nesvedu.;-O!!;-O

1 0
možnosti
Foto

ale svedete a jak♥ děkuju za Vaši vytrvalost a laskavá slova,Josefe:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 482
  • Celková karma 13,31
  • Průměrná čtenost 827x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik