Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Igor znamená taky "včera" Když už jsi Radko zamířila na Sever, tak jsem si skvěle početl a prozkoumal Tvé panoptikum hodně zpět, ale nikde ani zmínka o těch "římských"R^:-)

0 0
možnosti
Foto

ježiš... Roman... zase v lift, tase prázdniny a zase rest;-D:-/:-)ta za rok;-) děkuju za čtení

0 0
možnosti

Je to zajímavé, ale ve svém blízkém okolí neznám nikoho, kdo by měl toto jméno.

Jinak samozřejmě R^

0 0
možnosti

Ještě jsem ani nedočetl a už mi v hlavě hrála písnička. Sjedu myší dolu pod blog a ona je tady. Prostě telepatie. :-)

1 0
možnosti
Foto

ani jsem ještě neotevřela ted večer diskusi a už jsem tušila, že tu bude hlavní telepatista;-D díky za čtení, Lukáši

1 0
možnosti
Foto

R^ Jméno, které bych dala...! :-)

1 0
možnosti

Milá paní autorko, tak pěkný, seryjózní článek...a ta poslední věta mě...odrovnala:-D:-D

No nic, kdo umí, umí. Pěkně se to četlo, Ráďo!

1 0
možnosti

Zdraví vděčná čtenářka Tvého kalendáře... je pro mě stejně oblíbený jako ten lunární. Takže milá, krásná paní, pokračuj.. Karmovala jsem i Jeronýma..:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Zdravím svou dnem nocí věrnou, co si na čtení svítí místo čelovky svou svatozáříV Moc ti děkuji...co víc říct... že přeháníš:)) ale je to moc milé číst:-)

1 0
možnosti
Foto

I já měl mezi kamarády jednoho Igora, Radko. Byl pro ženy tak přitažlivý, že ho uhnaly k smrti. Hezký konec týdne, myslím úplný konec týdne R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste... to je dneska o Igorech hlavně furt nějaký smutný;-(... achjo... děkuju ti a tobě taky fajn časR^

0 0
možnosti
Foto

Igora Sikorského by som hľadal v USA, aj keď pochádzal z časti Ruského impéria, ktorá je dnes Ukrajinou. :-)

1 0
možnosti
Foto

nebráním se žádným lepším upřesněním:-),a tak děkuju....a děkuju Vám za čtení:)

1 0
možnosti

No, servus hodiny. S tím knížetem Igorem, jsi mi připomněla, že mám narozeniny.

Jinak bych si toho ani nevšiml. ;-D No a protože se mé narození bezprostředně kryje se smrtí Karla Teige, snažím se jeho estetiku šířit dál. Počasí, u nás na východě je

krásné, dali by se o tom skládat básně. A tak přeji krásný víkend i Tobě.VR^

1 0
možnosti
Foto

Tak ja bohužel jen omezeně z mobilu...preju ti opravdu jen to nejlepsi. ..vse jak tobě je milo.♥moc děkuju a Teige...strašně zajímavý muž. Moc te Josefe zdravim a přeju krasny den

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS