Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J95a24r78a 95R42a67n69k

25. 9. 2017 1:26

R^Krasny blog, mame asi vsichni stejne vzpominky a nekterym z nas se to dari uskutecnovat i jinde, zazila jsem takhle Wabiho v Kanade, rano okolo 6. postaval u dohorivajicicho ohne a cekal na prvni kavu.

2 0
možnosti
Foto

Jaro, moc tě zdravím.) to je hezké, cos napsala:-) a je to fajn, že daříR^ a děkuju za čtení i pochvalu i všechno:-)

1 0
možnosti
Foto

Já Vám děkuju za čtení i palec, Anežko:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Zdravím, Radko, a přidávám svou srdeční záležitost...

https://www.youtube.com/watch?v=6AqhoDMNr4E

1 0
možnosti
Foto

video se mi trochu tluče ve vícero skladbách,ale jestli se jedná o Olmerovou... tak to je pro mne paní na bedně vždyckyR^R^R^ a moc ti, Míšo, děkujuV

1 0
možnosti

Moc hezký článek i téma.

A výborný song : "Nikola Mucha . Je mi to brácha" (lze nalézt na youtube).

0 0
možnosti
Foto

Děkuju moc za ponouknutí a taky za Vaše ocenění... mám radost a přeju,Pavle, hezký podzim:-)

0 0
možnosti
Foto

Radko, sladké dřevo bylo dlouhou dobu mou společnici. Klouby na rukou nás jednoho dne rozdělily. Ale od přírody se oddělit nenechám. Přeji Ti příjemný život!!R^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ty jsi moc milej a já ti děkuju,Horste, a přeju i tobě při vzpomínkách úsměv jako má tadyten náš emotikon- tuten:-);-D díky , hezkou neděli a ještě, co se kloubů týká... kamarád se kámoší s Marko Čermákem... o bolestech by mohl vyprávět... chápu, že rozdělí

0 0
možnosti

Jo, to byly časy, když se jezdilo posázavským pacifikem do Samopší. A jasně, že byly ve vlaku uličky plné trampíků s usárna a kytarama. Paráda!

A pak - supervečery na břehu Sázavy...

Úžasné vzpomínky jsi přivolala! Díky, Ráďo!

2 0
možnosti
Foto

Marie... nemoc,co mi brání být okamžitá...tak opožděně děkuju za uznání, mám tedy radost a je fajn, že sis zavzpomínala:-)V moc tě zdravím

1 0
možnosti
Foto

Jo, na jízdu vlakem se vždycky kromobyčejně těším i když ty moderní už nejsou taková pohoda, jako ty starý motoráky se dřevěnejma lavicema, rachotem motoru a vůní spáleného oleje. Nejradši jsem měl ten na trase Trutnov - Teplice n Met. :-)R^

http://www.spzch.wz.cz/galerie/den/M1311238a.JPG

2 0
možnosti
Foto

R^ Jo, Hurvínek, ale i pára, třeba na posázav. pacifiku vč čmoudu sazí a jisker, vagony s plošinami ověšenými trampíky, to byla teprve romantika;-)

2 0
možnosti

Nedávno jsem slyšel zajímavý rozhovor o trampingu a údajně se touto činností zabývá stále hodně lidí. Pouze dříve jezdili v sobotu po práci jedním vlakem všichni z Prahy a dnes se jezdí i v průběhu týdne a také do zahraničí.

0 0
možnosti
Foto

všechno je možné... neubírám tu možnost... ono také, co chci, když některé kapely,které jsou dojemně trampské (vlastní manželská zkušenost) jsou ve své podstatě fouňové, co ani neví, jak se do vlaku nastupuje... to tihle vlakem aspoń jeli. děkuju moc:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Dychla z toho na me volnost, Radko. A taky ranni ojinena trava na konci srpna a klepani kosy, nez se slunicko rozzari. A krasa mladi:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, děkuju... se mi o tobě dnes zdálo... prodávaljsi v trafice na hlavním nádraží a na můj strašný bolehlav a bolezub, kvůli kterým vám ani neodpovídám, jsi mi dal vodku:))))))))))))

0 0
možnosti

Radko, moc pěkně jste to napsala. Krásný blog R^

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS