Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Radko, moc hezký příběh. Zkušenosti se sběrem mám :) Denodenně. ;-) Znám ten teplý nečekaný pocit, když se protrhne pytlík ;-D

1 0
možnosti
Foto

jéžiš, já už k sobě ani nechodim... tak děkuju moc, Bohunko:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^Radko, po návratu z toulek ti podávám packu R^:-)

1 0
možnosti
Foto

mocně jí potřesu, pak teda obyčejně pohladim, jestli neva:)))na dálku házím tři piškoty, mrkev a samozřejmě velké poděkování:-)Horste

0 0
možnosti
Foto

Radko, kdybys měla potřebu ještě si pěkně zahlídat, dávám k dispozici náš zvěřinec! ;-)

1 0
možnosti
Foto

.))) nemam... po týdnu už zjistili mé svobodomyslné krédo, rukymávnutí nad mnoha prohřešky a začínají mít roupy a já ... nervy a únavu. Děkuji moc, hezké. Hezké od tebe... leč děkuji:)) díky moc za čtení, Zuzko.

0 0
možnosti
Foto

R^Radko, pan Milan možná za střízliva nesebral odvahu. A tak byl trpělivý, čekal se seznámením, až se ovíní (opivní či co), až to nakonec dostal s prémii:-)

Hezkou sobotu:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo...tak možná si vzpomwnes na blog Vanoc dva roky zpet...drobna zminka o tobě...byl to blog o Florianovi a Sanym z utulku....jak F uz na ty Vanoce nemel být. ...nemoc. No tak Honziku, prostě to jsou porad oni dva:)♥dekuju ti moc za čtení a pozdrav p.Sone.

1 0
možnosti
Foto

;-DJá ti nějak nevím, utřít "zbraň" do kalhot, podat levou...?;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Klarko...tak trava a kapesnicek samozrejme leccos zneškodnil. .ale voda je voda:)) a dekuju moc.♥

1 0
možnosti
JL

:-)R^

Milá Radko, jdu ti takhle k doktorovi, čekám kdy mi podá ruku, a on nic. Atmosféra

houstla. Tak jsem se nakonec rozhodl, že mu ji podám sám. Ruka přijata.

Ovšem nemohl jsem si odpustit krátké vysvětlení, jak to u nás s těmi obligátornostmi

probíhá. Doktor se smál a řekl: no vidíte, jak taková pravidla mohou vést k neporozumění. Od té doby, kdykoliv jsem ho navštívil, zubil se už ode dveří a vytahoval ke mně ruku.______________asi bychom řekli, jiný kraj, jiný mrav.

Fajnovej článek. Přeji pěkný víkend.:-)

PS _V dobách nejtěžších, živil jsem se jako Hundesitter.;-D

1 0
možnosti
Foto

si budu muset najít:) ted Josefe musím:))... Moc ti děkuju za čtení,,, tvůj příspěvek a že jsi vždycky takovej moc milej kluk... na mě:))) taky se měj krásněV

0 0
možnosti
PL

Pravda, samá pravda. Občas ta ruka neví, jestli má nebo nemá se vydat směrem k druhé pravačce. RaKia není nablízku a nikdo neporadí.

1 0
možnosti
Foto

poradí jiní... doufám, že se máš hezky a léto tě přesouvá od jedné české pozoruhodnosti ke druhé:-) děkuju ti

0 0
možnosti
Foto

P48e23t68r 68O53m97e42l18k48a

29. 7. 2017 10:00

Tady jsou zbytečné všecky rádoby chytré kecy. Má to začátek, prostředek i konec. Mně se to líbí moc.R^

2 0
možnosti
Foto

Tak to jsem moc ráda,Petře, moc děkuju za čtení i stopující ruku:)

1 0
možnosti

Nejlepší zážitky fakt píše normální život...

Hele, Ráďo, to poslední slovo...mohlo být úplně jiné? Že?

Jo, dáma - to se pozná!:-))

Tak ať vám to s psíky jde i nadále hezky!

1 0
možnosti
Foto

zítra je opustím... se nedá nic dělat...a jsem velmi zvědava, zda jim bude pak po mém odjezdu dopřáno tolik- mně zakázaných - svačin:)))

ahoj a děkuju a myslím na tebeV a mažu sbírat;-D

1 0
možnosti
MP

A nebylo by jednodušší než vyvracet malíček, tak jednoduše říct - promiňte, ruku Vám nepodám, jaksi jsem sáhla vedle a spěchám se umýt. To by pochopil i podroušený pán a bylo by to všestranně lepší řešení.

0 0
možnosti
Foto

paní Pokorná, každopádně díky moc za čtení... a napsala bych leccos ,ale napíšu toto. Před rokem a půl na Vánoce jsem napsala blog -Floriánova kočičí duše... Florián je pes , nad nímž tam jásám, že smrtelné nemoci odolává a ten druhý, toho nabízel Zdeněk Srstka ... a udal. je náš. A tyhle akvabely jsou právě oni dva. Co z toho plyne - že ač ošetřuju psa s rakovinou, co tu už tak dobrých pět let neměl být, jeho porád stejná radost ze života ho v životě drží ... pořád . Protože kolem něj neřeší lidi marginálie a neberou všechno smrtelně vážně, ale s humorem. Hezký víkend.

2 0
možnosti
  • Počet článků 482
  • Celková karma 13,31
  • Průměrná čtenost 827x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik