Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Medard si letos necvrknul a tak nás čeká 40 dnů sucha asi.;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko díky moc za čtení... já zvážním. Několikrát jsem se v diskuzích snažila upozornit, že řeči o suchu, nejsou žvásty... čeští vědci s hrůzou osmý rok sledují vysychání moravských úrodných lokalit... nejedná se jen o Afriku a tupý ten, kdo tomu nevěří a ani těm problémům v částech Afriky nevěří. A tenhle týden jsem četla už několik článků, kde to je černé na bílém... za třicet let budeme poměrně suchou oblastí...:-/ se někdy domluvíme a pudem se v Praze napít;-) rači

0 0
možnosti

Ahoj Rádě, znám jenom Ivetu ... a Medarda. Toho, ale jenom kvůli počasí. Hezky jsem si zase početl a svou mysl obohatiti ráčil pojmy jmény a znalostmi, které kdybych se lépe kdysi učil, znáti měl. Takže děkuji za doplnění vzdělání, což zaškoditi nemůže.;-D

1 0
možnosti
Foto

ty jsi chlapec přemilý, říkávámť to všechen čas vezdejší:-);-) poděkování upřímnéť

0 0
možnosti

Ach ... Iveta ... jak ja ji miloval ... celou prvni a druhou tridu. S Ladislavem jsme o ni souperili ... doprovazeli ji ze skoly ... tahali za copy. Deska s Ivetou od Korna u nas hrala temer bez ustani.

A Tamara? ... prvni prso, ktere jsem v devate tride drzel v ruce .-)

0 0
možnosti
Foto

Michale... já ti výhodně ,,prodám,, moc ráda svůj patentovaný pojem pozděblog...bože, chlape,ty máš přací blogy psát! Podívej, cos tu zjevil... jaké pikantérie jsi vyhodil na sklo a jak natěšeně tu ta jména rázem působí...piš, barde... máš o čem... já opravdu tolik nevím. Děkuju za návštěvu:-);-D

0 0
možnosti
Foto

Jedna Kamila je neteř (od nejstarší sestřenice), druhou jsem znal jen krátce a je to typická tulačka. Laury jsem potkal dvě, každou jinde. Jarmil je spolužák, co se mnou prošel školou základní i střední. A Tamara byla jednou z mých žaček v době, kdy jsem coby čerstvý elév umění pedagogického naivně předpokládal, že právě v našem krásném českém pokrokovém školství udělám díru do světa. :-)

1 0
možnosti
Foto

plus teda samozřejmě Ivet znám větší než nemalé množství a až na dvě (kterým dali rodiče toto jméno asi omylem) můžu všechny jen pochválit. :-)

1 0
možnosti

Maxim, pokud to bude kluk se zájmem o elektroniku, tak má vyhráno. Maxim je výrobce integrovaných obvodů, zejména pro zpracování analogového signálu.;-D Kamila je hezké jméno, ale už to vidím ve školce - Kamila tejden se nemyla.:-) Ke Kamile bych na stejnou úroveň přidal Štěpánku, to se také moc nedává. U tohoto jména se mi líbí, že je v něm automaticky zabudovaná zdrobnělina a jeho nositelce by to tedy mělo zaručit lepší zacházení po celý život. Bohužel pro Štěpánku Haničincovou to zrovna moc neplatilo. Co mě v kalendáři opravdu překvapilo, je ženská verze mého jména. Lukáška, to zní fakt blbě :) Naopak Marcelka je jméno, které se mi teďka (asi už 6 let) líbí ze všeho nejvíce.;-)

1 0
možnosti
Foto

:-):-):-)šampáňo...tys zde... wowR^Luky děkuju za příspěvek, čtení ...a Marcelky holt až v příštím roce... v přáníblogu. brounoc přeju:-)

1 0
možnosti
Foto

Náhodou... Kamily jsem potkala za svůj život tři? Možná i víc... Všechny podobné ročníky jako já. A znám i jednoho Norberta.;-)

2 0
možnosti
Foto

já pět a opravdu je to hezké jméno, dřívěe častější... voní to jméno heřmánkem.A tobě :-)Klárčí slunce, moc děkuju za návštěvu:-)

1 0
možnosti
Foto

Jako vždy, pěkné počteníčko, Radko, i tady na Balkáně, kde teď pobývám, ráno sprchlo. Dobrá zpráva pro mne, neboť zítra se pakuju, ale chudáci, co přijedou po nás si asi moc nezaplavou.

Jinak Norbert Lichý je herec s darem od Pánaboha a díky za připomínku. Jeho lakomec je nepřekonatelný...R^V

2 0
možnosti
Foto

V dešti je prý teplá voda.:-)

0 0
možnosti
Foto

Kdybych znala důvěrně nějakýho Medarda, asi bych mu říkala "Medoušek". Jinak znám pouze z doslechu pár Jeronýmů, Šebestiána a Metoděje. Proč ne? Docela milá jména. Rozhodně lepší než: Kevin, Pamela nebo Vanessa.8-o

Jinak na Markétu se už těším, to je jedna z dcer, a taky to znamená, že tou dobou už budou PRÁZDNINY!!!:-):-):-)

1 0
možnosti

Markéta je krásné jméno... chtěla jsem ho dceři dát, ale nakonec byla Kamila...

Obě jména voní létem... aspoň mně:-)

1 0
možnosti

Chtěl bych být studentem, kterého učí úžasná paní spisovatelka.R^

1 0
možnosti
Foto

utekli bychom spolu ze zbytečných hodin ke všem skvostům naší vlasti, což můj student zná, jako žádný jiný;-):-)i učitelku poučí. Díky moc, Pavle:-)

0 0
možnosti
Foto

Přeji krásný modromodrý den a R^.

1 0
možnosti
Foto

děkuju a přeju ho, Petře, i tobě a ještě jednou dík za zastavení:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 482
  • Celková karma 12,60
  • Průměrná čtenost 827x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik