Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^VR^ pozdě, ale....

0 0
možnosti
Foto

Opožděně, ale přece R^:-). Zdravím z jihu a přeji hezký den.

1 0
možnosti
Foto

z jihu... z jihu... koukej se zas vrátit, jaro je tu, načechrej křídla...a leť... nebožebydovolená? děkuju ti:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, je fajn, že nezapomínáš ani na tak krásné jméno, jako je Jiří.R^;-)

2 0
možnosti
Foto

nezapomínám, ale času fakt málo. Děkuju Ti a hezké dny přeju, Jitko:-)

1 0
možnosti

Když jsem tak koukal do kalendáře, tak jsem si říkal, zda Radka nezapomene na Jiřího. :-) A opět jsem se dozvěděl něco zajímavého o nositelích tohoto jména i o ní. Prostě to s tím Jirkou (těma Jiříkama?) umíR^

1 0
možnosti
Foto

Umím neumím... nevím;-D děkuju ti, jako obvykle potěšils:-)

0 0
možnosti
Foto

Je pravda, že většina Jiřích zapadá do vcelku pozitivního hodnocení. A jedinou výjimkou je, jak už někdo zde v diskusi zmínil, emeritní erotoman-teoretik.

Kolegovi, co sedí v práci vedle mě a má za manželku cvokařku, díky čemuž od něj vím mnoho veselých historek, jsem včera vřele popřál. A i přesto, že si tohoto svého kolegy vážím, mým nejoblíbenějším Jiřím je ten, který stihl zemřít ještě před mým narozením, ale byl spolupodepsán pod nadčasovými povídkami o návštěvě cirkusu, volbě Miss, strejdovi Balounovi a dalších, ve dvojici s panem Šimkem.

Pro Radečku ;-)VV

1 0
možnosti
Foto

no, ano ten byl moc fajn. Martínku, děkuju ti a měj se moc krásně dnes, zítra i .... a ještě.... i pak... a potom... pořád:-)V

1 0
možnosti
Foto

Šel jsem si k Vám, Radko, pro básničku Pavla Šruta ( a něco hezkého k ní) a našel jsem také něco o sobě.... Byl bych sedmilhář, kdybych tvrdil, že to nepohladilo mé mužské ego. :-) To se jen tak nepoštěstí, že jeden najde v celkově hezkém blogu i adresné pohlazení. Děkuji za obojí i za nejmenované Jirky:-)

2 0
možnosti
Foto

:-) já děkuju moc za čtení a dodatečně a osobněji přeju všechno nejlepší k svátku, JiříV zdraví a humorné naladění především:-)

0 0
možnosti

Jiří Hermánek, emeritní agent StB a zdejší ouchyla.

Promiňte, já si nemohl pomoct. :-)

1 0
možnosti
Foto

Františku, já se bojím, že tady může mít drak tisíc hlav, tak je JH rytíř odolný z nejodolnějších...Vám hezký večer:-)

3 0
možnosti
Foto

A co Jiří Bartoška? Idol (nejen) mého mládí a pořád nádherně charizmatický chlap.:-) Díky za kalendárium.R^

2 0
možnosti
Foto

nojo, bylo by jich více...Jiříků... ale ,Pavlo8-o, já se rvu o každý slovo míň... chci se dostat k haiku ... pořád bojuju s délkou ...blogu;-D děkuju ti za čtení a hezký večer přejuV

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS