Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Slunce, léto, voda - taky mi to něco připomíná, jo to už je moc dávno. Díky za pěknou vzpomínku, i když pro tebe smutnou.R^:-):-):-)

0 0
možnosti
JL

Ahoj Radko :-)R^

(pac a pusu bez rámusu)

1 0
možnosti
Foto

pusu, pac...zahnat pláč:-) děkuju

1 0
možnosti

Hm...to je hezký, Ráďo. Moc se mi to vzpomínání líbí:-D

1 0
možnosti
Foto

:-)ta to jsem ráda, milá MarieV děkuju

0 0
možnosti
Foto

Radko, přeji ŠTÍGRO na dobré kamarády i toho VÍCJAKKAMARÁDA!!R^R^:-):-) Ve dvou se to táhne životem daleko LÍP...

0 0
možnosti
Foto

V jste moc milej, Horste, moc děkuju:)

0 0
možnosti
PL

Už jsem hlasoval v druhém kole ankety a Tvůj článek mi potvrdil, že jsem zvolil správně blogerku roku.

1 0
možnosti
MV

miluju vejlety, na ktery je duvod si vzpomenout i po letech!

1 0
možnosti
Foto

:-) dneska je mi tak blbě, že emotikon i pro tebe, co to nepoužíváš a velký dík za čtení a psaný slova, ... já taky, Marku

0 0
možnosti
JP

No jo, milé holky, ale berete si z takového vyjádření mužské duše poučení? Skutečně vaše oblečení je vyjádřením, jaké chcete chlapy, nebo kolik energie nám chcete vzít na boj za lidskost proti pudům? Existuje slušný standard oblékání i umění. Oblečení nejen žen vyjadřuje krásu nebo laciné svádění reklam.

1 0
možnosti
Foto

:-);-) já vim, nebo nevim...to je na delší polemiku..a já na ni teď, omlouvám se nemám. omlouvám se, nic ve zlém, vážně ne. Děkuju vám za čtení i příspěvek a hezké jaro:)

1 0
možnosti
MJ

Tak takové vzpomínky mám moc ráda. Krásné. Mně vůbec nedošlo, že s tím jarem, jsou chlapi jednou nohou v kriminále... jak píšeš. Asi je to tím, že se spíš popelím v jahodách, které se snažím probudit k životu. A čekám na tu další vzpomínku, jak jsi vzpomínala...:-)

2 0
možnosti
Foto

V:-) to bude nevím kdy, Magdi, peru se a vstřebávám zatím bolest a té je víc než myšlenek do písmen... děkuju ti moc.

2 0
možnosti
Foto

no jo no...už vím, proč koukali chlapi do výlohy když jsem šla kolem...kdysi...ale stejně...na tom poli bych to nedala. Teda vlastně...dala...kámen nekámen...

0 0
možnosti
Foto

:-) Zuzko, díky ti...pánbů ví... situace si s náma hrajou, to je fakt.:))

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Radko. Myslím, že v diskuzi bylo řečeno vše ;-D, tak ještě jednou zjs R^

1 0
možnosti
Foto

děkuju Ti, Petře, a vpodstatě platí to, co píšu dole Martinovi. Díky.V:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 485
  • Celková karma 13,42
  • Průměrná čtenost 821x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik