Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné a kouzelné R^ Ta káva byla s rumem?

1 0
možnosti
Foto

Pavle, pro tebe , co nás u naší hezké práce... viďte ,kluci, fotíš... výjimečně do tvé kávy kápnu rum.;-) a děkuju Ti:)

0 0
možnosti

Já už na práci moc nejsem. Zato na koukáníR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Josefe, tak vždyť přece víte... už teď sedíme spolu, ostatní pracují, my pijeme kafe, oni jsou při té práci k zulíbání, díváme se na ně a Vy mi něco povídáte a já Vám visím na rtech.V děkuju

0 0
možnosti
Foto

Jeden obrázek hezčí než druhej... Radko, já na Tobě ujíždím!VR^

1 0
možnosti
Foto

to pozor...jestli mam bejt řazená mezi lodičky, boty, prádlo, kabelky, nějaká ta prvorepubliková droga ... oujé;-)

Děkuju, ŠárkoV, a to si piš, že já na ,, tvých ženských,, ujíždim taktéž..) hezký jaro přeju

0 0
možnosti
Foto

A to vysmáté vajco je nejlepší, Radko. Tak já k tomu nepeču ty mazance, jo?

1 0
možnosti
Foto

Jasný:)) Děkuju Ti, Jani...V:-) a hezký jarní dny přeju k vám domů a vůbec k vám na Moravu... což tam u vás teď musí být paráda naentou:-)

0 0
možnosti
Foto

Vidím, že se fajn bavíte a to je dobře;-D nemůžu se správně aktivovat, vejce neumím, v životě jsem vejce nemalovala a to je co říct;-D

1 0
možnosti
Foto

Alžběto... to neva...jestli neni,,čistý,, rozumíš;-), trochu ho z "nejhoršího" očistit a nějakou sexy rtěnkou na něj vetknout obtisk rtoma svýma... chlapi zešílejR^ to ti maluju;-) dík za zastavení a hezký jaro přeju:)

1 0
možnosti

A sím paní učitelko, můžu místo řebříčku obtisknout na vejce kočičí tlapky a myší ocásky...?? A neva, že nejsem chlapec??:-)

2 0
možnosti
Foto

no děvče...asi takhle: Va. Ale...vstup pouze v horším prádle než mám já...a zadalší... neva... budou-li tlapky na vajíčku před myším ocáskem... bude to ukázka bytostné tolerance... božeRvvajíčko je DOKOLA...Jogheeová, dobrá...ale podmínka: do vejcete udělat netradičně díru vboku, aby myš měla kam utýct...ujednáno.

MládenciV;-);-);-) Magda přišla mezi násR^

1 0
možnosti

Díky Radko za milé pozvání na výtvarku:) Vystřihnu, slepim, vyšlehám...vyžehlim:-)

0 0
možnosti
Foto

...na naší přihlášce jsi sice místo rodného čísla, čísla občanky a pasu sveřepě udával poznávací značky nějakých tvých aut, ale my se s tím v týmu nakonec nějak poprali... za každého nového člena jsme rádi...:-) jsi fajn, že ses stavil a o tvé nepředstírané pracovitosti ani nemluvím:-)Romane, krásný jaro a díky.)

0 0
možnosti
Foto

Zase mě dostal Tvůj senzační Hasebiber. Ten prostě nemá chybu.;-D;-D;-D Díky. R^

1 0
možnosti
Foto

;-) co bych pro některé z fanouškovského jádra našich webových stránek tymvyrobsizajdu.cz neudělala:-)V díky

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Taxem tady. Někdo mi říkal, že tu mám něco obtáhnout :-)

3 0
možnosti
Foto

Dobrý... taxe, Honzo, posaď támhle uplně dozádu, tam jak je právě za touhle poslední lavicí ten závěs, tam za tou plentou mám nejlepší fixíky... to by bylo, abysme ho kudlafix hezky pěkně spolu nevybrali:-)

1 0
možnosti

D32a30v67i36d 89V72l57k

9. 4. 2017 17:16

Díky díky konečně dal někdo mému životu směr ;-D;-D;-D.Radko ty jsi fajn holka;-)

1 0
možnosti
Foto

Ty jsi fajn. :) Dekuju za čtení a to, jak se bez okolků chytneš práce. .

Žádný remcy...♥děkuju a hezký jaro, Davídku:)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS