Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Se zpožděním, ale přece!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju ti moc ,Jitko:-) a zdravím

0 0
možnosti

Čekal jsem dnes od Tebe článek, ale na téma učitelské, avšak Ty jsi zvolila jinak, samozřejmě opět báječně.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, děkuju, jsi milý čekatel:-)

0 0
možnosti

R^ Z jeho filmových rolí z poloviny 80. let bych ještě vyzdvihl "Co je vám doktore?" a "Jako jed".

2 0
možnosti
Foto

To jsou neprávem pozapomenuté filmy, přitom nadčasové.

2 0
možnosti

Ráďo, i já se připojuji k přání tomu ryzímu, českému Člověku - Zdeňku SvěrákoviV

A samozřejmě přeji i Tobě k svátku, pančitelko, pevné nervy při maturitním klání, a hodně radosti ze studentíků!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

jojo, nervům zdar... ale jich se nebojím...studentíků, voni umějí zabrat... pár ran bičem, trochu hladu, tisíckrát trest a rázem míliusové... některé vodvazuju od topení dokonce již dnes;-) Marie V děkuju za přání i za čtení

1 0
možnosti
Foto

Milý, hladivý textík. V Pěkně počechral má unavená křidélka a připomněl mi, že mám dnes vlastně (kolektivní) svátek, i když nejsem Soňa. A samozřejmě, díky za připomenutí takové milé osobnosti jako je Zdeněk Svěrák. R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, tak hodně štěstí zdraví prázdnin a všechno, co učitel k nějaký laskavosti potřebuje... třeba mě mimojiné těší tyhle hezké příspěvky:-)Vděkuju

1 0
možnosti
Foto

R^víc nestíhám, letím na oběd

1 0
možnosti
Foto

tak pozor na perutě... hlavně si je nenechat nikým přistřihnout;-):-)děkuju, Zuzko

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

:-);-):-)děkuju, Libore, hezké odpoledne přeju

0 0
možnosti
Foto

počkejte, palec... palec... tři přadleny? ne ... to byl jen jeden;-( tak nevím;-);-DVděkuju moc,Josefe

0 0
možnosti
Foto

Má nejmilejší Radečko, mamince i sestře přidej ke svým pozdravům a přáním i můj pozdrav a přání. :-)V

1 0
možnosti
Foto

Radko, Radečko je hezké, RADLICE by naopak bylo ošklivé. Tak to Martin ale nenapsal. Já jen přidávám, ať nám je Zdenda ještě dlouho ZACHOVÁN!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 481
  • Celková karma 13,04
  • Průměrná čtenost 828x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik