Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...jo, máš mou nominaci! jako nováček 2016!

1 0
možnosti
Foto

to už asi nejsem:))) už jsem víc jak rok, loni v nováčcích pátá, ale každopádně opravdu moc děkuju, Zuzko, to těší i tak:-)R^V

0 0
možnosti
Foto

..ač nevěřící zajíc, pana Vlka jsem měla ráda...

1 0
možnosti
Foto

a to zrovna Tobě věřím:-)Va děkuju

0 0
možnosti
Foto

Opožděně jsem si tady, Radko, pochutnal. Děkuji!!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

to já děkuju, Horste..a když Vy - jste Horst... co nám ukáže, jaké on rád pochutnání:))) tak to o to víc potěší:-)V.

0 0
možnosti
Foto

Skvěle ses vykradla. Ego te absolvo... R^

0 0
možnosti
Foto

Šárko, moc děkuju a moc tě zdravím. Omezení bez pc ...tak aspoň slunce pro tebe napsany:)

0 0
možnosti
Foto

Radečko má milovaná nejmilejší milující, napsalas to výborně a pro tentokrát je vykradení sebe sama snad i žádoucí.

Já jsem měl to štěstí, že jsem pana kardinála Vlka kdysi před lety v dobách, kdy prabáby našich prabáb byly ještě dětmi, a taky si lidi občas zazpívali, protože byl na to klid (dneska je to jinačí, co bychom si namlouvali), potkal a v jeho nabitém programu jsem s ním dokázal aspoň na chvilku pohovořit. Působil na mě vždy velmi kladně. Ale to Ti povím až osobně, až přijdeš večer domů a budu Ti jemně masírovat nožky, jak to máš ráda. ;-)V

1 0
možnosti
Foto

;-D Martine;-D;-D děkuju ... krásný příspěvek se vším všudyV

1 0
možnosti
JH

Už mnoho nedodám, Radku ctím už dlouho. Mám ovšem dojem, že pan kardinál se narodil kousek ode mne, V tom krásnám a chudém povltaví.R^

0 0
možnosti
Foto

Josefe...jen...děkuju a moc si toho cenim. A ja Vam nevim, kde se narodil...ale Povltavi prostě chrlí krásné dobré duše:)

0 0
možnosti
PU

P12e88t41r 33U53h22e46r

22. 3. 2017 21:52

Radko, pokud Vás někdy potkám, mohu Vás obejmout? Píšete skvěle a tenhle Váš text jsem si musel přečíst několikrát, jak na mě zapůsobil. Děkuji...

2 0
možnosti
Foto

:)) to je jasné. ..objímám se ráda. Je to zdravé. ..terapeutické a když to hodim do obyčejného kabatu: : obejmout potřebujeme úplné každý. Moc Vám. Petře, děkuju. Hodně jste mě potěšil. :) hezky večer.

1 0
možnosti
Foto

Pěkné. Díky.R^ Myslím, že pan kardinál Vlk, který nechtěl s vlky výt, ale naopak byl pastýřem ovcí, z Vás má radost.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám. ..jo...ta jeho síla vážně spocival v odvaze být klidně i mezi ..svými.. se svym viděním sám. Moc Vam dekuju za cteni.i Vasi milou pochvalu.:) Hanko.

0 0
možnosti
Foto

Teda lidi, tady je to v té diskusi jak na té louce. :-) Hezky pod nebem jsme se tu sešli. :-) Opravdu milé, díky.

1 0
možnosti
Foto

Vlasto:)...tohle jste vyjádřila báječné a tak Vám dekuju jak za ten postřeh. Tak za přečtení a Vaši milou přízeň. ..a za jeden Váš blog ješte jednou dodatecne.

0 0
možnosti
FV

Hezký, Radko (smím-li Vám tak říkat)

Sám jsem Jihočech a s panem kardinálem, tehdy ještě budějckým biskupem jsem měl to štěstí párkrát mluvit. Ohromně moudrý, skromný a charismatický muž to byl.

R^ V

2 0
možnosti
Foto

Františku. ..říkejte mi tak a ja jsem za to ráda. A to Vám zavidim, to osobnější setkání v hovoru. A myslím, ze člověka dneška prostě musí trápit, že ta doba, kdy bychom mohli říct. ..je tu anebo támhle na postu ferovy obyčejný a morálně silny chlap s širokým vnimanim těch druhých.

.že ta doba je asi nějak jinde. Moc Vám děkuju. Za čtení. A za mily a osobnější příspěvek. :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 482
  • Celková karma 13,24
  • Průměrná čtenost 827x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik