Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Brhlík, pták to milý a užitečný stejně jako ty. Od rána jsem na....ný na řemeslníky, kteří zkrášlují můj byt a nic nevědí o tom co je to organizace práce, posloupnost prací, harmonogram a podobně. Tak jsem si tě přečetl, Je mi lépe.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-Dmám radost a moc ti děkujuV....víš, že o brhlíkovi se říká , že je zedník?:-)pozvi, pokud se hodí

0 0
možnosti
Foto

Takže, dnes vomrknu atlas ptáků a zítra vyrazím po šichtě do lesíka hledat brhlíky. A až nějakého uvidím, tak si na Vás vzpomenu.

Karma, Radko.R^

0 0
možnosti
Foto

Tomáši.)))... jste milej, a to moc:-) děkuju Vám

0 0
možnosti
Foto

wowV to je teda vážně paráda na entou... keltovina jako bejk, a nic nechybí... chlapi s packama v síle, dlouhý vlasy a akustická klasika se mile pere s elektřtinou... bože to má šmrncR^ díky ti nejen za tohle, Petře.:-)

1 0
možnosti
Foto

Konečně jaroooooooooooooooo! V:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

no, Pavlo, zakřičte si, ale jesli ho zaženete... nepřejte si mě;-O;-);-DV mějte se v něm báječně a děkuju za čtení.

0 0
možnosti
FV

Stejně jako Marie Š. je brhlík i mým oblíbencem. Je neuvěřitelně oprsklý a klidně nám zobe koláč na terase, když si jdeme zalejt kafe. A v krmítku proti němu nemá sýkorka šanci. Taky umí lézt hlavou dolů se stromů. A do spár kůry dubů si ukládá nakradenou kořist. To jdeme takhle na špacír a koukáme, v dubu je kus naší buchty, koláče. Je s ním fakt prča.

3 0
možnosti
Foto

děkuju, to je moc hezký;-D přeju krásný jaro, Františku:-)

1 0
možnosti

Na větvi se usadili brhlice a brhlík a zezdola je pozoroval třetí brhlík zvrhlík.

1 0
možnosti
Foto

;-D erotické voyaerské okénko: třetí brhlík zvrhlík... zachvíli byl zvlhlík;-)dík za čtení, Michale

0 0
možnosti
PL

Někdo by mohl říct: "Začalo JARO", ale Radka to pojala trochu obšírněji. Samozřejmě krásně, jako vždycky. Pouze jsem si říkal, jak to během chvíle dala dohromady? Ale v diskuzi se "přiznala", že to má v hlavě již od tuhé zimy. Asi se nemohla dočkat. Už se těším, co dalšího kouzelného v Té své hlavičce pro nás ukrývá.

0 0
možnosti

Takové hezky něžně jarní...nic nechybí, Ráďo!:-) A brhlíček - můj ptačí favorit!V

1 0
možnosti
Foto

něžně kruté, zdá se... ale není, to je recht. Moc Ti děkuju za čtení, Marie milá mojeV:-) a krásný jaro

1 0
možnosti
JL

Ahoj Radko. Tak jsem tady s tím vápnem. Kam ho mám složit? :-)R^

.

Když vane městem odbarvenej čashlas města mizí, oblak v hrdlech las— písničko, zpívalas? —kalichem jerichakane sem do tichakane sen poutníkůsolný sloup v pomníku dobývá krasTo městem vane anděl kanibalto vane město, anděl kanibalsněží sem loňský pláčpřistávej přístaveutoneš hlubinopomníku v postavěmá ptačí šupinov nebi jsou kotvy joldo slova v šatníkupouští se zlatej molKdyž bereš na byt odbarvenej častvář slepá v okně opakuje mráz— písničko, mlčelas? —za křidla v peřináchbdi uši ve stěnáchholá kost úží dvůrv monitor nočních můr, zazděný hlasTvou stěnou stal se anděl kanibaltvůj klid a mír je anděl kanibalzvedá se loňský sníhdutý roh hojnostiútočí z hrobu knihsestupuj za svýmipříběhy zhaslýmišatník skryl plachty jola veteš ve slovechzvěstuje zlatej molKdyž v tobě bydlí odbarvenej častvůj dech je zmizík tváří, měst a tras— písničko? nebylas! —bílá je závěť věttrn zvedá deset letna hrotu kalich květbeze slov láme dech paměti vazTo žije v tobě anděl kanibalvrah a sebevrah, anděl kanibalje pole bílých vranjsou křídla černých vratna štítu andělazapomeň na návratjde anděl se štítemsvatozář z vraků jolto slovo bez tvářezvěčňuje zlatej mol ____________Petr Kabeš

https://www.youtube.com/watch?v=eWPA-lIIgCo

2 0
možnosti
Foto

Josefe... ty mne umíš přenést. Do Brna a časů kočiček a rozkvetlé Stránské skály a Petrova a domků Obřan...kristusek a dlouhých večerů za světla... kdy najednou jsem maturitu nechtěli... a chtěli zastavit ten čas.:-) děkuju mocVVV

1 0
možnosti
Foto

R^já se přiznám... tohle do nedávna neznala. Blog mám v hlavě od února, a když jsem cosi hledala... objevila i tohle... a děkuju, Vám Jiří, moc:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 480
  • Celková karma 13,38
  • Průměrná čtenost 830x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik