Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

MDŽ s sebou přinášelo velmi poetické odpoledne, kdy s karafiátem jsme popřáli svým maminkám dali jim kytičku a měli radost, že ony měly radost. Potom již to tak moc ono nebylo. Až nyní se mi to líbí stále více, že je to snad již opravdu Svátek Žen.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, taky jsem vyráběla srdíčka a moc se mi to líbilo, to je pravda. Taky jsem chodila recitovat a zpívat babičkám do Domova důchodců - trochu zištně - jednak nás účinkující chválily a druhak jsme se ulili ze školy. Jojo...V

1 0
možnosti
Foto

Zuzko moc zdravim. ..děkuju za čtení. ..a to si myslim.ze nejsme jediné. ..ten svatek ani srdíčka za kic nemůžou. Krasny týden.

0 0
možnosti
OU
Foto

;-)děkuju, Libore...rohlíků s koncema do nebe není nikdy dost

0 0
možnosti
JH

Přemýšlím,skoro nahlas. My byli kdysi čtyři chlapi v chaloupce a matka nás laskavě řídila. Svátek matek jsme v květnu drželi, MDŽ... asi trochu, ale...;-)

1 0
možnosti
Foto

;-)děkuju za Vaše zastavení, Josefe:-)

0 0
možnosti
MS

Z pozdější doby pro mne MDŽ byl jen stres z toho, abych sehnal kytky pro manželku, matku a tchyni. Když vám nedali volno dopoledne v práci, odpoledne už nikde nic neměli. A pokud už se člověk dostal do fronty, stál tam jako blbeček nejméně dvě hodiny a zoufale se díval, jak se postupně vyprodávají atraktivní druhy květin a nakonec byl rád, že dostal vůbec nějaké koště. A potom v práci to povinné kolečko po všech kancelářích, kde se vyskytovaly ženské (a soudružky :-P) ... . Zaplať Pánbůh, že už je to za námi. Na tento svátek ze mne nevydolujete ani náznak nostalgie.

1 0
možnosti
MV

krasne popsany jaro a vcera jsem mame taky zavolal, den zenskejch je proste den zenskejch. hotovo. tecka

fajnovy dny preju, Radko

2 0
možnosti
Foto

Marku, děkuju... taky volám, a když zjistím, že má kolem sebe kamarádky a smějou se a je jim fajn ... je to boží...Našly si trochu zásadnější důvod utéct od starostí.V:-)

0 0
možnosti
Foto

Ještě mám doma pár pomalovaných květináčků, co děti dělaly ve škole a na MDŽ jsem je dostala i se zasazeným petrklíčem. Dneska v nich rostou kaktusy:-).

1 0
možnosti
Foto

LudmiloV díky moc, jsem ráda, že tu jsi... a mám tě rozečtenou... a taky děkuju za tvou účast na mejdanu... za ten veskrze celý rok:-)

0 0
možnosti
Foto

O mne je vcelku známo, že veselení na pokyn zhora mne nebere. Ženě, na které nam záleží, kupujeme květy průběžně celý rok. Pokud ne, tak to jeden karafiat nezachrání. Tady v Ukrajině je to uplne jinak. 8/3 je státní svátek. Nepracuje se, kvanta chlapů běží někam s kytkou a provinilym ksichtem, spousta žen a dívek poklidné kráčí odněkud s obdrzenou kytkou a vítězným oblicejickem. Z vyprávění vím, ze v ten den tady chlapi doma uklízí, dělají snídaně a jiné ptakoviny a snaží se vylepšit celoroční negativní dojem. Moc se jim to nedaří. Vodka dobrá a levná, děvčata krásná a komunikativní. Prostě tento svátek prožívají naplno. A já nevím, zda-li je to dobře. Holky si už 9/3 myslí, že jsou nepostradatelné.

Mají pravdu. Jsou. A díky za to.V

2 0
možnosti
Foto

děkuju, hrozně hezky napsanýR^. Tak jen mlčím, pročítám dokola a moc Ti děkuju, že ses zastavil, přečetl a napsal:-)V

0 0
možnosti
Foto

Ve mně pořád zůstává, i když asi už ne tak patetická jako v tom filmu, vzpomínka na MDŽ jako výraz úcty k ženám dámského pohlaví. A i ne-třeťák si občas rád hraje se slovy V;-)V

1 0
možnosti
Foto

ženy dámského pohlaví:)))) Martínku, co ty řekneš třemi slovy! ;-D děkuju ti a dodávám... co bych jen dodala ... třebááV

1 0
možnosti
Foto

karmují karmují - věhlas blogu zvěstují:)))) Děkuju, Ábelíne... ušatá slunce já můžu;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS