Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Ahoj, literátko. Ty jsi fakt kouzelník a to kouzelník literární. Žasnu nad tím co dokážeš stvořit. Moc krásně jsem si početl.V:-)

1 0
možnosti
Foto

Vdíky dodatečně ,bez tvého úžasně zvrásněného ovoce by to vážně nešlo, moc za tu pomoc děkuju:)) vážně vážně - děkuju ti moc, Pavle:-)

0 0
možnosti
Foto

Takhle si sedím v letadle, hodně východním směrem, a najednou kolem spousta tváří. Na nich napsaná čísla. Byly to jedničky a nuly. Jen z těch se již skládá svět. A ten kdo je píše, jsi Ty Radko. Tak neprestavej, neboť Svět patří nám! To věděl i V+W!

1 0
možnosti
Foto

Marceli, moc děkuju... to je hezký, jak jsi to napsa:-)l. Díky za golubce:))) A hezký víkend přeju

0 0
možnosti
Foto

smršť! Všichni jsou tam! Jo! Jen ten Gatsby ne...tak příště!R^

1 0
možnosti
Foto

už pluje přes moře:)) Zuzko, děkuju za účast na oslavě ... i tady;))

0 0
možnosti
LI

Hej hej, ať žijou hodokvasy a reje všeho druhu. Bylo - a je mi ctí -, že i moje maličkost s těmi pár blogy byla u toho.

Moc zdravím Radko, chyběla jste miR^

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, děkuju Vám . Trochu jsem se za tu maličkou drzost ve jméně bála, ale pak jsem to - znalá Vaší podstaty , zariskovala. Jste totiž moc fajn:-)Děkuju

1 0
možnosti
PL

To Ti to trvalo, už jsem myslel, že jsi přestala psát. Ty jsi ale čekala na ty tři trojky. Zbytečně, všichni ví, že jsi jednička.

PS.: Budu muset zajít někam do muzea seznámit se s dílem Edouarda Maneta. Netušil jsem, co vše namaloval.

1 0
možnosti
Foto

trvalo... nečekala ...krise:))) A tobě díky, žes dorazilR^ něco možná i zbylo.))) a díky za hezký příspěvek, co těší:-)

0 0
možnosti

Ráďo, to ses tedy vyřádila! Fakt jsi snad nikoho nevynechala - ani naši věrnou kámošku - ovečku v rouše vlčím;-D

Tak ať ti to píše i kreslí dál!V:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Marijeee... je tady! Děkuju ti za pomoc, to je hned jiná, když hosty přivítáš ty a růžičkou... navíc tahle barva je in, o krásném květu keře nemluvím :-)R^jsem ráda, že ses po mejdanu vyspala a jsi zase trochu se mnou.Vdíky za přání

0 0
možnosti
Foto

S kočkama opatrně, mají drápky.;-):-)R^

0 0
možnosti
Foto

no, tomu rozumíš ty... ne já... dyk to říkám, člověk potřebuje pomoct... díky ti za vše;-):-)hezký večer, Klárko

1 0
možnosti
Foto

Krásné, hravé, poetické. R^ Bude to takový pěkný začátek do té další stovky.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

děkuju,Pavlo... za čtení a za přítomnost, za milou výzvu:-)

0 0
možnosti
FV

Důrazně se ohrazuji proti nazývání zpěvu Janis Joplin rykem. Pro mě nejlepší zpěvačka všech dob. Je fakt ale, že zvíře to ona byla. :-)

2 0
možnosti
Foto

si myslim rozumíme, Františku;-)R^dík za čtení a napsání

0 0
možnosti
JL

No, konečně si hlasitě o sobě dala vědět, milá Radko.:-) Obdivuju tvůj smysl pro

Vianovsko - Mack Senettovskou, slapstick comedy. Bavil jsem se náramně.VR^

2 0
možnosti
Foto

dík za ty černý kluky... ti to rozpalují vždycky spolehlivě:))) umíš prostě věci zařídit, Josefe můj milý... děkujuV:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS