Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vynikající herec, charismatický a článek k tomu výborný ! díky

1 0
možnosti
Foto

Tak když já nemám ráda tohle jméno...nemám důvod, ale je to tak. Ale článek bezva!R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, zdravím... v letu cukuletu a děkuju za čtení a palec:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak vida, ještě sem někdo zavítal... a tak, Libore, pěkně vítám. A mimochodem Petera Greenawaye já tedy opravdu moc ráda;-) Děkuju moc. Za čtení, příspěvek i blahopřání... za milou přízeň.

0 0
možnosti
Foto

Dneska bylo... Celej den. Azuro. A ono na něm...Podrobila jsem ho zkoumání. Ne , Karle, nemá uši... vážně nemá;-D;-) díky ti

1 0
možnosti

V té vaší pocitové paměti na Andělskou horu už nemáte režiséra Vladimíra?:-) Také velká osobnost. no a Milda.... jak já ho nesnášel, jako mladík!!!:-P Ale čo bolo, bolo... R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Josefe...a já si říkám, co mi tam neštymuje... samozřejmě, že Andělská hora...ne hrad...no už jsem to opravila...ostuda;-D;-( A já vím, Valdimír Sís...No, podívejte, to není ztracené. Viděla bych to někdy na květen, jestli nebude vadit, že by se tam mohli objevit i mnozí Vladimirové jiní;-D Děkuju za čtení a R^víkend jak sladké sněhové raffaelo

0 0
možnosti

Radko, zasloužíš si R^V:-) Tyhle přací blogy umíš. Když mi padlo v kalendáři oko na jméno Miloš, tak jsem si říkal, jak se s tím vypořádáš a jestli popřeješ, když...No, vypořádala ses s tím skvěle a ač všechny Tebou vychválené Miloše znám, na všechny jsem si nevzpomněl.

2 0
možnosti
Foto

:-) Děkuju ti za celoživotní přízeň, mou komentovanou roli jako vzorného šprta;-) a tvou návštěvu mého jubilea;-D hezký čtvrtek ,HonzoV

0 0
možnosti

Krásně oslavané stovka. Ostatně jako vždy krásné a příjemné počteníčko.

0 0
možnosti
Foto

no... už jen to ,,žrádlo,, a ,,chlast,, chybí k té oslavě:))) děkuju ti ,Pavle. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád za tvůj fajnový výčet Milošů, kteří mi byly, jsou a budou vždycky milí. Miloš a těšení se na Mateřídoušku, Miloš a chuť na kakao. Miloš a voňavá žádoucí "jabka": Vzpomínky, které se nikdy neztratí. Díky moc.R^ Hezký den.

1 0
možnosti
Foto

sakra "byli" :-/.....děs běs

0 0
možnosti
Foto

Lepší dny se nám blíží, Radečko, i když místo sedmimílovými kroky jdou krok-sun-krok. Ale už jsou na dohled R^VR^.

U mě je jméno Miloš spojeno se vzdáleným strýcem (máminým bratrancem), potom se spolužákem z prvních dvou tříd základní školy a poslední dobou s mým přímým nadřízeným. Takže i na ně jsem si vzpomněl. :-)

Co se týká pana Macourka, tak nevím, jestli je to pravda, ale četl jsem kdysi kdesi, že při práci na Machovi a Šebestové se s ostatními spolutvůrci trumfovali v tom, kdo do děje přimyslí větší fórek. A pak jsou dva nezapomenutelní Milošové. Jeden, který přál ostrý obraz a dobrý zvuk, a druhý, charismatický televizní Miloš, který jako jeden z mála lidí v normalizační Československé televizi nikdy nelhal. Když řekl, že od 20:30 bude druhý program vysílat sportovní přenos, tak skutečně od 20:30 druhý program sportovní přenos vysílal.

Zdravím Tě a posílám lehké políbení, protože to opravdové bude moct přijít, až pokořím dotírající armádu virů. VV:-)VV

1 0
možnosti
Foto

Martínkuuu... nojo úžasný Miloš FrýbaV děkuju ti za tohle milé připomenutí... to tu nadskauju, protože ... no mně tahle noblesa trochu chybí...bez mučení přiznávám... a tupá jsem , prosím toho druhého napověz;-( děkuju ti:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 482
  • Celková karma 13,31
  • Průměrná čtenost 827x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik