Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Milá Radko, podívejte se mi do očí;-) - na té nepříliš povedené fotce. Nechci to zakřiknout, přes "všechnomožné" šťastná jsem ;-)(nechci to ale zakřiknout)!. I nad "hodně -sát" je třeba mít své touhy, sny a přání. A za svým snem, na který nebyl dřív ́čas - si prostě jít.

Váš blog má ale i další rozměry, krásně napsáno, přímoV. Děkuji, L.

1 0
možnosti
Foto

mám úžasnou pratetu... je jí jednadevadesát... včera půlhodinový rozhovor, pořád se smějeme...No a Vy? já se dívat nemusím, já je znám, ty vaše oči...čouhá z nich samé plus a plus,moudré vidění za roh a nedvěcáctví a sranda jako součást životního stylu... ;-):-) děkuju já Vám

1 0
možnosti
  • Počet článků 482
  • Celková karma 13,22
  • Průměrná čtenost 827x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik