Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J81a97r44a 88R53a13n40k

11. 12. 2016 1:02

Diky za krasne clanky a sketcheR^

2 0
možnosti
Foto

a já moc děkuju za návštěvu,Jaro, a palec:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, Radko! Milé potěšení mezi tím vším kolem ;-)

1 0
možnosti
Foto

a to je ještě cosi, čím jsem od něj potěšená...z konce září, ale to jsem sem střízlivě zatím nedala...možná to stejně vyšpulím...

No a, Heleno, jestli Vás to potěšilo celé dohromady, tak Vám hodně a moc díky.) za čtení, za příspěvek....a krásné užití víkendu:-)

1 0
možnosti
Foto

Několikrát to tady už zaznělo Radko. Tvé články, doplněné výtvarnem, jsou opravdu bezvadné a proto se i já připojuji k prosbě, aby ses vážně zabývala myšlenkou vše vydat knižně. A nejen myšlenkou, prostě vydat!! VV

3 0
možnosti
Foto

když já nevim, jak se to dělá.)))) a když to vim, tak mi to z toho jde hlava kolem...samozafinancování... dnes se nakladatelství, vydavatelství uplně neperou... každý druhý je spisovatel...ale samozřejmě mě tvé popíchnutí, Marceli , hrozně moc těší... no... Vánoce... narození naděje... nové nadýchnutí krásného věku sedmnáct (kalendářnírok;-D) a uvidíme.:-) moc děkuju Va hezký víkend.

1 0
možnosti
PL

Já myslím, že ze všech kluků "tam u vás" vyrostou pod Tvým dohledem darební slušňáci nebo možná poslušní darebáci.

1 0
možnosti
Foto

na tohodle dohlížim vždycky jen padesát metrů od obchodu a popelnic a mezi dvěma domy... jsou to kratičká nečastá setkání, a vždycky mluví hlavně a jen on...jednomu se do toho milého sladkého rozumbradování ani nechce vstupovat.:-) děkuju, hezký víkend, Pavle

1 0
možnosti
Foto

Josefe, tak jo... já už tu ztracenou milovanou rukavici nebudu hledat , já si tu třetí k té osiřelé přidám a Vaše sluníčko to jistí. Děkuju moc:-)V

0 0
možnosti
MV
Foto

Marku, moc tě zdravím... a to já děkuju:-)

0 0
možnosti

Ten kluk je sympatický od prvního okamžiku, kdy jsi o něm napsala. Moc Ti ho přeji!

A těším se na pokračování...:-)R^

Hezký pátek, Radko!;-D

(a neopuštěj staré známé pro nové, jó?:-P;-D)

2 0
možnosti
Foto

opouštím je , když bych na ně přenášela spleen:(( ale jestli to tak půjde dál, sejdeme se majíc gatě plné plín:))... Marie, jsem zkrátka strašná... už Pha???:-) díky

1 0
možnosti
JT

R^ možná Radko, že jako Éliška bys neměla tu správňáckou pruhovanou inspiraci. Až ho zase potkáš, napíšeš a potěšíš:-) Příjemné počtení.

1 0
možnosti
Foto

Janíku, čert vem inspiraci... a psaní....On je zkrátka kouzelný malý mužský. A děkuju ti za čtení i příspěvek:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Radko.R^ Ono se časem ukáže, jestli z toho kluka vyroste Dušín, Mažňák, nebo "jenom" slušný člověk. Uvidíme. Tak ho sleduj a časosběrně piš. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky.... právě, uvidíme... byla bych ráda za jakési ,,zůstání." ...vyhovuje mi jeho uspořádání... vyhovuje mi zatím hrozně moc.:-)V

1 0
možnosti
Foto

R^Jak to, že jsem tě našla až ráno? Měj se krásně a kluka pozdravuj:-)

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, možná se povede a jednou vyroste a já mu povím, že se vážně stal mou hvězdou. Protože potkat ho je prostě balzám. Tak jo,,, budu , nějak šikovně, A děkuju za zastavení:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS