Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ahoj, nemohu říci, že by mě to nezaujalo. Václava Havla jsem v obleku vnímal velmi špatně. Prostě se do toho nějak nehodil. Viděl jsem o něm dokumenty a jako normální člověk mi připadal nějaký lepší. On sám to věděl, a alespoň tou šálou na kabátě se snad o sobě snažil něco říci. Moc pěkně napsané děvče, snad se to do dnešní doby ani nehodí.:-)

1 0
možnosti
Foto

nehodí.:-).. ale snad to bereš ... a vidět to je... jak on- elita - opravdu raději víc obyčejně...Takže já z toho ,,dneška,, cítím nadávání na někoho jako na elitu, a obdiv k někomu, koho vidím v čemsi ,,nad lidmi,, mnohem víc, byť se mu žádné elitářství nepřipisuje.

moc ti děkuju za vše napsané, za tvou návštěvu i za čtení, Pavle:-)

0 0
možnosti

Přečetl jsem si to a poslechl sice se zpožděním, ale skvělé, Radko. VR^

Když se ale podívám na karmu a čtenost tohoto vašeho textu a porovnám ji s často násobnými hodnotami různých slátanin a hrůzných stupidit zde na blogu, je mi smutno. Ani ne tak z toho, že byste si zasloužila větší pozornost a ocenění, ale z toho, co lidé oceňují (aspoň zde).

Opravdu jste mě potěšila.

2 0
možnosti
Foto

a Vy nevíte jak Vy mne jste potěšil.:-)..Jaroslave, ..já mám zrovna dnes takovou skepsi..a do toho,.jak se zapomnělo ty věci vnímat v počátku, jako kdyby nebyly... políbení a dojemné obejmutí aspoň přes sklo všem, kterým smutno trochu je. Moc Vám děkuju.... a s dovolením objímám.V

1 0
možnosti

Krásný blog, díky.

1 0
možnosti
Foto

děkuju Vám moc, Leono...a děkuju Vám i za podporu v diskuzích:) krásný večer přeju

0 0
možnosti
Foto

Mile sepsáno. Sice vyzařuje naivita, ale proč ne.

"Jen ve snech svých je člověk svoboden,

tak bylo, jest a bude, nechť každý sní svůj sen."

To video mi jen připomnělo, že i při tom snění je občas dobré klesnout na zem a stát na ní pevně oběma nohama. Je to lepší než se z výšin nečekaně zřítit.

0 0
možnosti
Foto

Nojo no.. Václave, nenaivních, co jsou nohama a rozumem na zemí... je asi dost. Blogově naseto... to líp k nim... to Vám schvaluju:))):-) Havel byl taky naiva..můj milý naiva.... obhájím ho vždy... ale to jeho odhodlání lidem na prvním místě věřit, věřit.... načas opravdu způsobilo hlavně tu chuť to tady v podnikání rozjet, a prostě sen začít plnit... je spousta blbého... ale já píšu o tom nadšení a věcech, které zaplaťbůh, že byly..

a samozřejmě vám děkuju:-).

znáte Kouzelníkovu pomstu? to je o tom, kdy jeden sny nemá, je nohama na zemi a ...není už z ničeho nadšený...konec úžasný;-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, povedlo se moc. Už konečně vím, koho mi Tvoje psaní připomíná. Vančuru, holka! Jsi dobrá....R^

4 0
možnosti
Foto

Tak, za to, že lítám a nejsem schopná se uzemnit, za to vděčím všem a Bayerové eš ještě trochu zvlášť... Jestli v literatuře naprosto někoho miluju skoro takovou láskou k vůdci;-Dje to VančuraV... Moc ti děkuju

1 0
možnosti

Opět zajímavě poskládaná slovíčka, ale to Radka umí, hrát si a mazlit se s češtinou.R^ Jestli jsem dobře četl a správně to pochopil, tak za tři roky nebudeme slavit pouze zajímavé výročí "sametové", ale i něco jiného?

1 0
možnosti
Foto

Pájo... nerozumím...ne, žádný reálný dítě toho věku, ani osmnáct... rodit nechci už... nevím:)))) Nicméně, zase ti moc děkuju a ráda tě zase jako vždycky vidím:):-)... jo počkej.... jo, bude mi třicet;-Dtohle šiř;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Taky si se slzou v oku a sentimentem, který je v životě vždy přítomen, zavzpomínám na dny před 27 lety, kdy každý den přinášel něco nového, neobvyklého a neokoukaného.

I když jsem asi jeden z posledních opravdových havlistů a pravdoláskařů a i když škarohlídi jsou hlasitější, vím, že to za to stálo.

Hezký odpočinkový den, Radečko má milovaná milující V;-)VV

1 0
možnosti
Foto

to je ono... prostě chyby, jinak, ale prostě to za to stáloV:-) aje třeba si mnoha věcí vážit... a ty mi sem dej vědět, nebo přes zprávy a adminy, jak jsi v soutěži dopadl;-):-) držím pořád palce a za tvé laskavosti děkuju, Martínku

0 0
možnosti

Dnes bys zaslouzila ... pusu. Pises, jako bys byla vrstevnici v mape nasich zivotu .-)

1 0
možnosti
Foto

špulím se... notak, neschovávej se;-) Michale.... Krásné charakterizování mého obtížného a složitého psaní, jak tu tak dostávám občas dršťkovou:))) děkuju

0 0
možnosti
Foto

Radko, Tvá díla jsou mnohem, mnohem účinnější než 10 demonstrací na Staromáku. Obdivuji nádhernou češtinu. A myšlenky, jež obsahuje a přináší. Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Jsem z toho ,Marceli, samozřejmě v rozpacích, ale lhala bych, že mne to netěšíV moc Ti za ten příspěvek děkuju

0 0
možnosti

J24a16r19a 98R95a50n71k

17. 11. 2016 22:20

"Proc zrovna my? Proc ne nejaci Toniccini s jednim okem, co delaji kruhy v obili"?

Uz moje maminka, ktera si chut po svobode odslouzila na Borech tvrdila, ze nam asi neni pomoci, kdyz zeme byla rozdelena uz v 48. nechape a dal se tlaci nekam za Ural.;-(

1 0
možnosti
Foto

cokoliv tonniččího nezmiňovat:)))

všechno je o morálce a chuti po moci... a ubývajícím kreditu autorit, které zapomínají na historii... A to , co píšeš, Jaro, je samozřejmě moc smutnéVA děkuju moc za přízeň:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS