Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K jako Karel a KArma, jirka

1 0
možnosti

Radko, jak se Ti všichni vždycky tak vybaví... asi proto, že jsi ještě mladá... mně už tam zůstal jen ten prokletý, Bukowski, Čapek a můj otec. A ten si nemyslel, že ženské nemaj smysl pro humor... "Vyčerpávající" blog! Karma. A těm milým Karlům z blogu trochu opožděně (zase jsem byla v osobáku)V:-) Tobě také.

1 0
možnosti
Foto

Tak vidíš....já už si říkám, kdo by sem ještě nakouknul...a ona Magda, Magda moje milá... Moc ti děkuju a neříkej... na sto padesát tisíc Karlů zapomenu a pak mi to mrzí. Děkuju ti moc.

RadkaV:-)

1 0
možnosti

Tak se mi příspěvek zase nezobrazil, ach jo.

0 0
možnosti

Ach jo, nebyla jsem delší dobu na blogu a tak vidím, co mi všechno uniklo;-). Takže i já všem Karlům a Charlottám jen to nej... A Vám za vymazlený článečekR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, jste moc fajn...já jsem po třech dnech na pc a jsem mimo. Děkuju vám moc a krásný příští týden přeju:-)

0 0
možnosti
Foto

heč... já dostala ušaté srdce!!!

děkuju moc,Šárko, za srdíčko, co ho hřejou dvě teplé rukavice... toho tepla nikdy není dost. :-) hezký víkend

0 0
možnosti

Ahoj, můj nejlepší kamarád z dětství se jmenoval také Karel. Bohužel již není mezi námi. Jsem moc rád, že jsi mi ho právě v tento čas připomenula. Jsi zlatíčko.:-)V

1 0
možnosti
Foto

teda takhle krásně mi tu ještě nikdo neřeklR^V děkuju ti, jsi milej moc:-)

0 0
možnosti
Foto

Mnohočetná jsou dnes přání,

jimž se člověk marně brání.

Asi se sluší, jakési poděkování:

https://youtu.be/7JxyP-A17YE

3 0
možnosti
Foto

... a kdyby to nepřišlo vhod, tak poděkujem normálně

https://www.youtube.com/watch?v=1dkhZhCryX0

2 0
možnosti

.....a taky Carl von Linné, který popsal a roztřídil pro mnohé fascinující svět hmyzu a svoji nedozírnou domovinu, zemi prašných cest, motýlů, hučícího lesa a nezapadajícího slunce nazval "Ultima Thule.":-)R^

2 0
možnosti
Foto

sem s ním.... komáři měli takový úspěch, hmyz se stal díky mému blogu milovaným... ten seriál zdaleka nekončí:)))))

Hron do tebe, to jsem ráda, že tě tu vidím;-)

děkuju Romane :-)

2 0
možnosti
Foto

Nějaké povídky ještě k dispozici jsou, napsané...nejen erotické :) Byly nachystány na letní soutěž...nicméně téma "běh" a především dost nefér chování ( a to jsem použil ještě eufémismus) Mafry k loňským finalistům letní soutěže ... my nedovolily hodit je na sklo v rámci soutěžmího klání, prostě takový dětský bojkot :)

A tak jedna z mých povídek soutěží mezi dvěma stovkami dalších na stránce příznivců sci-fi, kdy tématem bylo využít nějakou legendu, báji, mýtus a uzávěrka soutěže bude v listopadu a zbylé dvě...jen tak leží v tom pomyslném šuplíku :)

Tak třeba nějakou pustím na sklo, abych Ti oplatil milé přání k svátku :)

2 0
možnosti
Foto

jen se tu hezky usmívám...můžu? Přeju Ti, aby Ti to vyšlo. A na povídku se těším, myslím, nejen já.

A tak, když Tě tu tak hezky mám, ještě osobněji.... k svátku opravdu všechno nejlepší, Karle,... umístění vysoké a zdraví a štěstí široké.:-)V

2 0
možnosti

Karel do pekla zajel, na bílém koni, čert ho tam honí.......:-)R^

Radko, přišla mi poštou ranní, výzva k jednomu blahopřání. Srdcerváč nejen, že má

svátek, ale současně slaví i narozeniny. A tobě, něco od Carlose.V

https://www.youtube.com/watch?v=L-5M1_DKvb0

2 0
možnosti
Foto

Děkuju ti za moc milou zprávu... a to jsou vlastně brouciV překrásně předělaní... ano, když jsem ten klip natáčela;-Dbylo to hrozně fajn:)))

Sranduji sranduji, Tobě a i Karlovi, převelice děkuji....:-) a vidíš, konečně jsme básní odhalili, proč má tady v diskuzi jeden oslavenc za sebou ty rohy.... nebo na sobě??? nevím

díky

2 0
možnosti
  • Počet článků 482
  • Celková karma 13,31
  • Průměrná čtenost 827x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik