Diskuse

Pohledy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec děvucho, až díky tobě jsem si ty filmy vybavil. Děkuji, krásně jsem si početl. :-):-)

1 0
možnosti
Foto

moc tě vítám... a děkuju ti za navštívení...moc... a zase i na tebe se těším:-)

0 0
možnosti
LI

Stotisíckrát ano, krásně napsáno. R^R^R^

Ty doby mladosti, plné pohledů, příslibů a touhy u začínajících lásek...

Nebo zoufalý pohled na rozloučenou, kdy dva lidé ví, že něco krásného nenávratně končí.

Odjakživa se ráda dívám lidem do očí, řeknou mi víc než slova. Poznám a vytuším z nich, co se bude dít. A málokdy se spletu.

Nejhorší ale je, když zahlédnu neúprosný konec.

3 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že i Vás tohle oslovilo... a taky Vám všechno podepíšu. Všechno. A moc Vám, Ludmilo, děkuju nejen za příspěvekR^, ale i za Vaši přízeň.:-) hezkou neděli

1 0
možnosti
Foto

J13a15n90a 33M35a71j32o76v90á

29. 10. 2016 22:34

A pak ještě...Den pro mou lásku?

1 0
možnosti
PL

My jsme si užili na jednom výletu krásné pohledy v obci Pohled, ale Tvému Pohledovému povídání se žádný pohled nemůže vyrovnat.

1 0
možnosti
Foto

Milej PL jako vždycky:-)V děkuju ti... věrníku můj

0 0
možnosti
Foto

ano a vykulený pohled je často ten ... nejčastější... R^.))) děkuju a hezký víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

P20e46t19r 13O47m70e52l28k22a

29. 10. 2016 12:10

Takový obyčejný člověčí pohled, který si říká o pomoc,soucit, lásku...ten se zažere do mysli víc, než těch tisíc filmových.

https://www.youtube.com/watch?v=2ygWkDOs8qM

1 0
možnosti
Foto

původně jsem byla připravená, že sem dodáš ten slavný portrét dívky z Afghánistánu,co vyhrál soutěž - časopis National Geografic, původně jsem totiž i ten chtěla v blogu zmínit... ale ne, je to jinak:-)...a vzhledem k tomu, že mám te ́d takovou káó náladu, tak se ti mě podařilo setsakramentsky hodně rozhodit. Ale děkuju, samozřejmě.... a moc tě zdravím.:-)

1 0
možnosti
JH

J12o34s44e75f 75H18e27j15n96a

29. 10. 2016 10:09

To je ten problém s myslícími psavci. Otevřou téma a...R^ Tak zase jenom zatleskám a vzpomenu na dávné pohleddy těch nejmilovanějšíh...!!V!!

1 0
možnosti
Foto

Josefe, zase záhadný a zase jsem na vážkách;-(;-D...otevřu téma ....a škrtím se přece, abych to zas neměla na sto protočení kolečkem myši.čilidlouhé;-D děkuju a hezký víkend

0 0
možnosti
Foto

Radko, moc pěkné téma v tom marasmu dní právě míjejících.

Mne vždycky dostane do kolen řeč Johna Nashe ve filmu Čistá duše. Russel Crowe zahrál schizofrenika naprosto dokonale, dokonce musím připustit, že jsem poprvé úplně pochopil, co tato nemoc znamená a to přesto, že jsem v rámci studií musel chodit i na stáže do ústavu.

Jeho pohled na svou milovanou ženu i řeč, která je nádherná, je pro mne kvintesencí lásky.

Dík za blog.R^

3 0
možnosti
Foto

děkuju ,Tomáši, film neznám. Ale je moc fajn, jak každý z vás něco přidá, jak nás všechny oslovují stejné věci a že dobrého herectví je pořád plno.

a ano... děkuji jako všem i Vám, že jste si právě v záplavě tématu dní našel jakési obyčejné pohledy:-)

1 0
možnosti
LP

Děkuji Vám. Moc hezké. A ty Vaše fotky ... 1***

1 0
možnosti
Foto

A samozřejmě poštovní pohledy. To nedočkavé očekávání při otevírání schránky, čtení a prohlížení. A pak vystavení pohledu pod sklem na stole - to když byl první z konkrétního místa....

:-)V;-)V

1 0
možnosti
Foto

je to nostalgie... když dostanu za prázdniny dva tři pohledy... je to pohl...azení, vzácnost:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 483
  • Celková karma 12,96
  • Průměrná čtenost 825x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik