Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hele - jednu technickou. Máš tu několik linků, ale nejsou klikací, takže čtenář to musí kopírovat sám. V tom editačním rozhraní iDnes se to dá udělat takto: zvýrazníš text který má na danou stránku vést a pak v liště klikni na "Odkaz" a do příslušného okénka pak vkopíruj http adresu. Můžeš taky použít volbu "Cíl" a umožnit čtenářům, aby se jim to otevřelo v novém okně.

Jinak R^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, jsem netechnik...no mně to holt jde na to otevři v nové okně ... neumím pořád nic moc... ale děkuju..zkusím se poprat....nechceš mi to přijet naučit?;-D žtakdík;-) a děkuju i jinak

0 0
možnosti

R^Klenoty naší země si ujít nenechám-jsou to opravdové "klenoty". Vnímám to všechno úplně stejně.

R^Přečteno jedním dechem...)))

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, Vy jste stejně prostě Ludmila... to se nenechá zaplaťpánbů nic dělatV:-) děkuju moc

1 0
možnosti

Oceňuji Tvůj počin!

.-)

1 0
možnosti
Foto

Michale...ocenuji.ze sis mne v zaplave tema tydne nasel.krasny den

0 0
možnosti
Foto

P26e24t74r 57O23m78e72l71k41a

27. 10. 2016 8:54

R^... Jen malou poznámku. Mnohokrát jsem se přesvědčil, že místa mají - vyzařují svoji paměť. A někdy ta paměť, to vyzařování, dolehne na člověka hodně depresivně....

1 0
možnosti
Foto

No to je pravda pravd.tak to docela dost citim. A dokonve jsem mela jednu epizodu ceozivotne k zapaatovani a kdyz jsem poslouchala zenu z prizemi toho cinzaku.kde ona epizoda.doslechla jsem se ze ten temny dum byl za valky lazaretem. Dekuju za cteni i palec.

0 0
možnosti

Blog skvělý, jen těchnika nějak blbne, napsal jsem koment a nic (a nebo tu budu 2x), karma karmoucíR^ a vlajka vlající[>-]

1 0
možnosti

Zdravím, andělské vnuknutí jako Ty jsem neměl, ale s radostí (poučen a hrd) jsem si přečetl Tvůj blog, díky za něj:-) a přidámR^R^R^[>-][>-][>-]

1 0
možnosti
Foto

Honzo vzdavam uz ctvrta odpověď. ..chapu te. A moc dekuju ze sis mne v zaplave tri nejcastejsich jmen nasel. Moc dekuju za cteni aprispevky a ikonky.

1 0
možnosti

Pěkné připomenutí důležitých událostí.

A díky za upozornění na pořad.

Jsem teď v tenisovém opojení, tak toho okolo moc nevidím.

0 0
možnosti
Foto

Marie..moc dekuju

Dekuju ti vubec za tvou podporu a mile prispevky. Pokud si udelas padesat minut cas.verim ze se ti libit bude. Je to trochu historicks detektivka..jako to delal miroslav ivanov. Moc te zdravim.slunce

0 0
možnosti

Díky za všechny zprávy. Je milé vědět, co děláš a kde se právě nacházíš. A nejen to. Na dokument se podívám, když doporučuješ. Já Ti totiž věřím.:-)

2 0
možnosti
Foto

Magdo dekuju ti moc a vice napisu. Mej se zatim moc fajn. Slunicko.

0 0
možnosti

no,Dvořák je hlavně Jiří ne JAN !!!! A většina lidí ví,že se každý rok konají na počest padlých u Hradce Králové ukázkové bitvy a defilé před Baterií padlých....stačí se přijet podívat a sledovat stránky Hradecké gardy, která toto pořádá.

0 0
možnosti
Foto

Ráda opravím, děkuji. Pokud to ví většina, jsem ráda. O tom , že tyhle akce fungují vím velice dobře... jsem za to ráda a jde-li to, nenchám si ujít. Poblíž máme chalupu. Zeptejte se někoho odsud ... ze západu Čech... vědět to jistě většina nebude

Upozorńovala jsem na zdařilý dokument a věci v něm uváděné pro širokou veřejnost... o bitvě se mluví jako o tristně málo zmiňované.

Děkuji Vám za příspěvek i čtení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 482
  • Celková karma 13,22
  • Průměrná čtenost 827x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik