Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobře jste to v poslední odstavci dotyčnému mladíkovi nandala R^.

A když jste zmínila jméno Frič, ještě přidám Josefa Jana, zakladatele ondřejovské hvězdárny. V rodu Fričů se prý z legrace říká, že v každé 3. generaci se nějaký musí zviditelnit. A je vidět, že jste ženská ;-). Jinak byste u A. V. Friče zmínila knížky, co jsme jako kluci hltali. Z paměti mi teď vytanul "Lovec jaguárů"

1 0
možnosti
Foto

vím o ní... ale mně šlo opravdu o ten jeho mimoúzemní význam:-) více vyzdvihnout to, co jsme skutečně schopni světu přinášet a nezmiňujeme to.

Ale jinak moc děkuju:-)za příspěvek i hodnocení.... hezký den:-)

1 0
možnosti

J10o13s93e57f 97H27e34j16n50a

26. 10. 2016 10:36

Pozdě, ale přece!!R^R^R^!!

2 0
možnosti
Foto

V:-)V děkuju moc... hezký den, milý Josefe

0 0
možnosti

P62e29t47r 75L80a62n82g43e23r

24. 10. 2016 18:51

Mě váš článek oslovil jak obsahem, tak stylem a úvahou nad morálními hodnotami. Karma

2 0
možnosti
Foto

Moc Vám, pane Langere , děkuju. Za Vaše čtení, hodnocení i příspěvek. Hezký večer Vám přeji:-)

0 0
možnosti
Foto

Radko, díky za každý chytrý článek, který nepřetřásá to, co už bylo přežvýkáno nejméně stokrát a který má NÁZOR.:-):-):-)R^

Mimochodem, asi před čtyřmi měsíci jsem byla na besedě se sestrou Arnošta Lustiga, paní Hanou Hnátovou. Líčila své zážitky z toho "mírného" koncentráku, které si nikdo z nás ani nedokáže představit. Hluboce se klaním před takovými lidmi, kteří bohužel žijí ve stínu různých celebrit a "pseudocelebrit" a možná že se ani nedočkají zaslouženého ocenění.

2 0
možnosti
Foto

Pavlo,děkuju. Tohle je prostě nejhorší... a už proto ve mně roste trochu hněv ... nezatěžujme ty, kteří něco dokázali ještě tím, zda jsou morální nebo nejsou, když si to vezmou. Nepřenášejme na ně zodpovědnost za chování někoho jiného. A ́t jsou vidět. Ať právě různí utřinosové vidí, kdo je elitou...Oni... Ať prostě věří tomu, že je navrhli ti, kteří si jich váží, ví ,proč tam jsou...Zeman je pomíjející, tříleté cosi samoznevážené... oni mají za sebou celoživotní práci...traumata... a ́t mají v médiích alespoň tento prostor. zemannezeman.

Děkuju:-)

0 0
možnosti

R^R^R^ moc pěkné, Radi.

Mojí troškou vody na mlýn budiž myšlenka, že pokud by každý za sebe vyjádřil svůj dík tomu, kdo si toho zasluhuje, pak by kovové či podobné cetky pozbyly významu ve Světle skutečných a nehraných uznání...

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Jano. mám ráda dokumenty, které lidi představují... nemáme vůbec představu... a často nechápeme význam...sama škola, jako by jela po učivu o věcech... a člověk,co věci vykonal, jako by se ztratil... Každý předmět by měl povinně dbát na takzvanou historii předmětu... znát osobnosti stejně jako vzorce:-)

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

ne:))) Libor je tadyR^ děkuju mocV

0 0
možnosti

Milá Radko. Děkuji za Váš článek. Také mi vadí, že média ukazují, kdo se kde opil, porval, nebo která rádoby hvězda ( o které nikdo neví, jaké umělecké dílo vytvořila, nebo jakou roli, ze které by jeden padl na zadnici, hrála ) ukázala kalhotky. Reprezentují nás politici, za které se stydíme a kteří mají za sebou skutky a činy, za které by se jedinec dostal na dlouhá léta do vězení ... Politici, kteří nerespektují rozhodnutí soudů.

Co s tím ? Jak z toho ven ? Přece nemůžeme všichni chodit v červených trenýrkách, nebo je mít pověšené před domem.

2 0
možnosti
Foto

Děkuju,Milane. Já jen trochu koukám...je mi celé té kauzy líto, cosi nutného už jsem řekla v jiných diskuzích. Ale můj blog je skutečně spíše směřován k tomu, že tak jako se mi nechce , aby lidi, co si vyznamenání zaslouží, prožívali námi na ně hrnuto dilematicky , že když přijmou, budou ocejchováni, tak mi šlo hlavně o to, jak ti, co mají věk, tleskají nulám, aniž domýšlejí, že zítra tito klidně bez skurpulí plivnou na to, co zase je zabolí..příbuzní.... a že tímhle celým svým potleskem umenšují slušný pohled na práci a dílo těch, o kterých víme už tak velmi tristně málo nebo nic....a já tomu říkám podpora nezajímání se .... 28. říjen je nutný.

děkuju za Vaše čtení.

0 0
možnosti
Foto

Karma, Radko, já říkám už dlouho, že ty rudé trencle pasovaly nad Hrad mnohem víc, než chudák standarta. ;-(

3 0
možnosti

Dobré, Radko. Já bych vyměnil hůlku za kmen, neboť docela znám Josefa Václava Sládka a recitovával jsem vedle "Velkých šírých rodných lánů..." také: "Vykopal mu hrob vedle jezera, / jenom dvé divokých očí svítí do šera, / na hrob, bratře, dám borový ti kmen, / aby už zítra běloch nezhanobil tvůj věčný sen,,,

4 0
možnosti
Foto

Jaroslave dekuju. Sladek byl vetriadvaceti vic obcanskyvporadku nez nekdo dneskaplneho informaci. Rozumel slovu vlast. Rozumel slovu poroba.rozumel pojmu puda. Zeme. Uzemi. Rozumel manipulaci. Rozumel slovu domov. Umel nekolik jazyku. Brilantne anglicky a vedel. Ze jako je dobre znat domov je nutne obohacovat domov svetem. Za predpokladu Svobody. Dekuju Vam.

2 0
možnosti

Radko, snad se místo komentáře spokojíš s hořkým úsměvem.R^

3 0
možnosti
Foto

Spokojim a dekuju zacteni...Josefe i za pochvalu palcem

1 0
možnosti
  • Počet článků 483
  • Celková karma 12,92
  • Průměrná čtenost 825x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik