Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Jako vždycky - pa rá da. R^Ten SAINT MICHEL jste stihli suchou nohou, My kdysi (dávno, dávno tomu) ne.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo....zdravim z mobilu a moc a moc dekuju..

A mela jsem asi lepe priznat...to neni me foto.ja tam nebyla a tak vam zavidim a preju hezky vikend.

0 0
možnosti
PL

Už jsem si říkal, kdy přidá paní spisovatelka další střípek do svého narozeninového kalendáře. R^ Opět povedené, jak jinak.

Děkuji za radu ohledně policajtů. Až mě zastaví, tak jim dám kontakt na Tebe.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, jezdi opatrně, vnímej značky... já tě mám ráda... ale na ty strašlivý pokuty za tebe bych pak vážně neměla:-) děkuju... a krásný víkend, Pájo milý.:-)

0 0
možnosti
Foto

S Tvým dovolením Radko, bych se připojil k přání, především u těch nám známých Michalů - tedy Jé a eŠ, vidím to tam docela podobně:-); jsem netušil, že maj kliftóni takovýho patrona, a jestli budou přívětivější - pokud jsou na tom jako já, asi těžko;-) zase pěknýR^

1 1
možnosti
JH

Mně se nějak Michalové vyhýbali, aleR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

ale, Radkám se líbí, že se nevyhýbáte jim :-) a že díky za přízeň...říkají:-)V

1 0
možnosti
Foto

Hezky napsané!:-):-):-) Moc Michalů osobně neznám, ale Keltskou kytaru taky ráda poslouchám. Takže blahopřeji Míšům a Vám díky za článek.R^

1 0
možnosti
Foto

... a já Vám díky za čtení a za milé hodnocení:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak Michalové, vše nejlepší a Radku zdravímR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Radu:-) Tomášek byl nejdřív Michal...dost dlouho se mě to drželo,ale nakonec je to Tomáš.

A Michal bude možná v budoucnu můj zeťák;-D Už chodí rok s mou dcerou.

1 0
možnosti
Foto

... tak snad to vyjde... s myšákem Myšákem... Moc ti děkuju a přeju krásný čtvrtek a pak víkend a vůbec...V:-)Šárko

0 0
možnosti

Ten tvůj, dá se říct, podrobný článek, resp.výčet dříveMichalů, mi připomněl, že i my máme v rodině Michele:-) Je to syn mé neteře, a žijou v Itálii. Míří na uměleckou dráhu, a tak bude-li jeho nadání andělské, zrodí se nový Michelangelo!:-))))))

Článek hodnotit v superlativech? No tak dobrá. Já ten kmen do toho lesa donesu.

Ano jasně, zase se ti to výjimečně povedlo!:-))))), Ráďo!

A připojím se k přání, a všem Michalům přeji vše nejlepší a dobré zdraví!:-)

1 0
možnosti
Foto

Marie, zítra na mne mysli tak hezky, jako myslíš stále a jako jsi mi přízniva stále....dám vědět

Moc Ti děkuju... ty jsi prostě ... prostě bohyně ChválV:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, krásné...! :-)

Přestože pobývám na rovině ("r" malé i velké...), uvědomila jsem si, že bydlím, pracuji i relaxuji na místech nejvyvýšenějších. I když to není vždycky pohodlné - prostě mě to tam táhne! Tak mám jasněji - díky! :-) I za hudební tip.R^V

1 0
možnosti
Foto

... A tohle je můj bratranec fotograf: http://www.michaltuska.cz. Přepošlu mu Váš blog jako přání... :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS