Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Diky ze jste si o dni svatecnim pro hezky oucel otevrel svuj breviar a mile okomentoval.

1 0
možnosti
JT

R^:-) je to mnohem lepší a zajímavější než tenkrát v pravěku ve škole, díky za Tvé blogy Radko, jsou k "samostudiu" tím nejlepším materiálem:-).

1 0
možnosti
Foto

dalo by se leccos líp dotáhnout... ale je fakt, že kromě toho nebeského setkání je tam docela dost pravd... samozřejmě i s Járou;-);-D Honzo,děkuju moc za návštěvu a milý komentář.

0 0
možnosti
Foto

Radko, konečně jsem se dostala k posledním vašim článkům. R^ Jo...tohle neumím...mám takový dojem, že jsem fakt dost povrchní a budu se muset nad sebou zamyslet. Obávám se, že mi to moc nepomůže. Vy a Šárka Bayerová jste mé velké vzory.

1 0
možnosti
Foto

Zuzko...zadržte;-Dnebo Vám ten příspěvek smažu;-Dmám radost,když se tu objevíte a já zase ráda Vaše čtení....krásný svátek a palec za autíčkovou odvahu a Vaši návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

pěkně jsem si početl, díky, Zdravirka

1 0
možnosti
Foto

Tak konečně nejen mobil... děkuju:-) a váš článek si taky ráda přečtu,Jiří. taky zdravím:))

0 0
možnosti
PK

Ještě, že tu jsi. Na KHB jsem také zapomenul. A Svatý Václav zmizel u mne asi nenávratnu. Hlavně, že mám internet a různé kalendáře s výročími, ale když já nějak pomíjím i ty vlastní. Nu což polepším se.

Na závěr jim musím říct, že ona to moc pěkně napsala. Ona jsou jako ten Havlíček akorát, že jich možná neodstěhují. ;-D;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

ona si toho vážila a právě cosi stěhovala , takže nevím:))):-)

Pavle , děkuju moc... dneska den blbec....tak si jdu požalovat z okna...vylez měsíc....Děkuju ti moc za přízeň a za přečtení i komentář....

0 0
možnosti
Foto

Svatováclavské slavnosti v Českém Krumlově...to je teprve rozmluva ;)

1 0
možnosti
Foto

Ráda tomu věřím.:)).. to když se Krumlov spojí s nějakým svatováclavským mokem, co má nějakou tu jiskru, a ta jiskra v oko přeskočí... myslím ve fotografovo oko, tuším, Karle, pokud o těch slavnostech něco víš....že se máme zase na co těšit:-) a děkuju za milé navštívení

1 0
možnosti
Foto

Radko, geniální! S díky karma!!Smíchu přehršel!!R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

moc mne to těší,Marceli,:-)takovéhle psaní...vím...líp to píšou chlapi.;-).. ale zkusila jsem, neboť mystifikace mám ráda. Hezkou neděli, děkuju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 482
  • Celková karma 13,13
  • Průměrná čtenost 827x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik