Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

opakování je matkou moudrosti:-);-D díky mocV

0 0
možnosti
Foto

Vlaky miluju, hlavně když nasednu do toho správnýho!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano... povedlo se... trefila jsi všechno...vlak i nástupište.... Tak tě u mě vítám a doufám, že se ti ke mně dobře cestovalo.:-):-):-) děkuju a hezký den, Jituš

0 0
možnosti

Radko, pro mě romantičtější než vlak je už jenom dostavník... kam asi chodily dámy? Do ostružiní či lopuchů...? A ještě tam na ně číhali loupežníci. Zlaté České dráhy... Ale blog je to moc pěknýR^:-)

1 0
možnosti
Foto

no, Magdo, já dostavníky miluju ... ve stylu dostavníkové jízdy jsem vytvořila kdysi svému muži celou oslavu narozenin... strašně mi bavilo na čtyři sešitá prostěradla malovat dostavník v skoro opravdické velikosti. Ano...malovala jsem balakrylem a temperama něco, co nebylo a co jako přepadli takoví ti Wanted... Dneska v těch vlacích přepadává hlavně klimatizace... a to je útok...! furt nejsem dobrá... ještě že mám anděla...V děkuju moc za palec a Magdíslunce:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hele, říká se, že nemá zůstat nepokreslená plocha. Že se na ní pak snáz zrealizuje nějakej "umělec" s těmi uvozovkami...8-o

1 0
možnosti
Foto

a někdy, když se zrealizuje... koukni pořádně na fotku... ukradne se i fotka;-D je to s náma lidma nějaký marnomarný;-( děkuju za návštěvu... ahojda...a.... já vim, že sprejerovo poselství se pak ,,krade,, majitelům domů těžko.;-)

1 0
možnosti
Foto

P85e41t27r 46O77m96e84l48k47a

29. 8. 2016 14:03

Radko hezké počtení R^ Díky tvému článku jsem si ale vzpomněl, že jsem četl v jakési chytré knížce, že to, co bychom si přáli, si máme nejdřív nakreslit... Tak jdu do toho....;-)

1 0
možnosti
Foto

a co kreslíš...? já to nevykecám... mně to můžeš říct.... já ti to pak taky řeknu... mezi náma...;-);-D děkuju za čtení

1 0
možnosti

ja vlaky "nasel" zase az po padesatce

fajnovy setkani

1 0
možnosti
Foto

Marku, tak to jsem ráda, že tě ke mně nějaký vagon přivezl...V A to si myslím, že fajnový..Ty kdybys vlaky cestoval víc a furt, nevěděl bys - ty, odposlouchávací typ, o čem dřív psát. Od čtrnácti let , kdy jsem jezdila do Brna, jsem si psala čtyři roky své postřehy a historky do takového diáře a pak to četla holkám na intru po večerce.

ale i jinak.... vlaky... něco, co má prostě poezii, i když už moderní...Děkujuuu:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásný postřeh...! :-)

(Ale mně to moc nefunguje: čím víc mám doma obrázků chaty jakože na památku, tím méně jsem schopná ji prodat... :-/;-D)

1 0
možnosti
Foto

Prožívám právě bohužel něco podobného. Moc děkuju za návštěvu a příspěvek. Krásný týden, Michaelo:-)V

1 0
možnosti
Foto

R^Vlaky mám rád, jen na WC chodím raději jinam;-D

3 0
možnosti
Foto

Honzo, neriskuj, jestli při zastavení na mezi z vlaku vyskakuješ... Jsem za tebe v diskuzi ráda...vážně;-);-D a děkuju

1 0
možnosti
Foto

Milá Radečko, lásku k vlakům i k cyklistice sdílíme, to ano. Stejně jako ten moment překvapení, kdy vlak vyšší kvality je vybaven nefunční toaletou. A možná právě proto toalety ve vlacích pokud možno nevyužívám. Čímž ovšem nenaznačuji, že toalety ve stanicích a zastávkách jsou lepší. Hezké pondělí ;-)VV

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Martine... jen už se mi tam nechtělo zdůrazňovat, že je minimální procento, že za to můžou Dráhy... průvodčí ..kteří jsou čím dál více vstřícní, ochotní a snaživí,,,,. a vážně, vlak je nostalgie, poezie.... A pro mne moc fajn:-) No jako Ty:-)V.

1 0
možnosti

... a já si Tě tak maloval! .-)

1 0
možnosti
Foto

Nemáš;-D zdraví tě v indiánské řeči nazvaná Ta, co krade a kreslí mrkve;-)díky za nákuk a hezký týden přeju, Michale :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 481
  • Celková karma 13,05
  • Průměrná čtenost 828x
Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Seznam rubrik