Hajdy do parku...Parkování - inspirace blogerem Janem

6. 10. 2021 8:59:18
Ranní malá glosa zaparkovaná v hydeparku... kdy zaparkování je mnohdy velice prospěšné nejen z osobních důvodů

Jan Tichý má pravdu. Hajd je skvělý. Ale neparkujte tu. Mám to tady ráda já. Cítím se tu dobře...Sama se sem přesouvám, dokonce mi to kdysi blogerka Martina maličko vyčetla. Ano, lze si tu udělat svůj prostor.

Mám-li se vyjádřit tak nějak narovinku, abych to jako Jan nekuklila k urovnávání sic se spravedlivou rukou na rameni pozurážené blogerky Lenky - neudělala jsem to v několika případech a to pro jakousi výjimku, dokonce i ten blog o tom, jak mi kdysi kdosi smazal poznámku o mé reportáži z Osvětimi, mám pocit, že jsem i to sem přesunula... Takže neparkuju tu zdaleka poprvé a parkuju tu po zvážení opravdu ráda a až na výjimky rukou administrátorovou - jednou dvakrát.

A ty bylo nyní. A v tom včerejším případě administrace ví, že věc beru samozřejmě a bez pnutí - nojo, měla jsem to tam hodit zas. Ale na tu rovinu zcela, redakce ode mne dostala dopis díkůvzdání, že tam přesunula paní Lenku.

Těžko se tomuhle bude rozumět, ale píšu jim, že skutečně ne kvůli sobě, bože, co já už tu musela unést!..a navíc, sama se do hajdparku přesouvám, dokonce ráda. Jsem za tohle vděčná právě z toho důvodu, že se v blogu paní Lenky objevuje věc, která skutečně zavání hloupostí na tři míle.

Děti - a to už je dnes dokázané, nepřenášejí kovid.

Administrace, která je při smyslech a v pudu sebezáchovy, by právě takhle měla nakládat s pitomostmi, které jen posilují kolektivní chrabrost, nepodloženou ničím rozumným, no ono to vážně rozumně podložit ani nejde. Velice vtipnou a zastřešující poznámku k tomu má pan Šik, jestli si covid vybírá své oběti podle věku. Dětskou slavností přijímání pak naznačuji problematiku, jemně naznačuji skutečně v slušném udržení se bez věty, jak nad holubičkou skutečnou a tou, kdo ji napodobuje, ještě nad nimi kývá hlavou doktor Štrosmajer...

Kdo určí, kdo je a není dítě? Od jakého věku? Kdy přesně a pak už přenašečem je? Kde je ta studie a zaručenost tohoto jalového tvrzení, aby se podle něj odhodily všechny obavy a byl na to štempl? hmm?

Skutečně je dlužno spíš při vší neúctě poslouchat raději vládu, která krouží kolem věku a doporučuje od jistých let zabývat se zcela vážně očkováním. A dlužno dodat, v tom doporučování čerpá i z modelů a rad odjinud.

Jestliže jsem já byla posléze zaparkována - administrace ví, že mi to nevadí. Byť si za svými ARGUMENTY - jenž jsou jen o tom, že právě že nemám škol, nemachruji, že si za nimi stojím...Je ten argument jen ten jediný, a je to moje osobní zvážení kolektivního táhnutí za jeden provaz v doufání nezatěžování zdravotního personálu, kdyby snad... neb si ho nad rámec obvyklého vážím. Jakož nechci být mnohem jasnější a více nasnadě příčinou úmrtí kohokoli jiného. Vida - pro blogerku Lenku, je moje odpověď bezobsažná. Nevykazuje argumenty čísel...co už nadělám.

Parkování tedy schvaluji. Jen skutečně nevím, zda by v hajdu neměla pomalu, ale stále jistěji končit ještě jedna paní, kde si čím dál víc lidí bere do ruky kalkulačku a kdy si bohužel čím dál víc lidí ověřuje její malování věcí narůžovo, sotva překročíte hranice.

Parkování je proto fajn. A zaparkovat by se měl bez řevu umět každý.

V případě jednoho syrána z berdžeraku, jenž právě odhodil svůj širák a jehož mi sem zaparkovali, jsem nesouhlasila, ovšem pravdou je, že tu má být a pokorně tento fakt beru, je dokonce v mých osobních, aby si kdokoliv onen širák nemohl ani připomenout.

Jsem jinými slovy ráda, že sem za mnou občas nakouknete:)))

Milého Jana zdravím a jen dodávám. Parkovat by tu měli hlavně ti, kteří křičí do světa věci, co už beze srandy spoluvytvářejí společenský náhled na věci vážné ve velkém a nejsou nositeli názoru, ale jsou to snůšky pseudovědeckých blbostí, načerpaných bůhvíkde. Jenže právě ti mají pocity titulních stran...

Hezké ráno všem:)

a poznámka na okraj:) paní Lenka prostor dostala a ne že ne a každý při smyslech to v mé diskuzi také poctivě vidí......Ale mažu právě a z velké části ty věci, kdy si u mne kdokoli v diskuzi otevírá své téma a odkazuje čtenáře jako smyslu zbavený na pseudoikony lékařství; mažu zvěsti o nepřenášivých dětech, zkrátka tomuto, TOMUTO:)))), můj zapůjčený prostor sloužit nebude. Nejsem a nechci být plocha pro odkazy a reklamu demagogií. A pokud mne někdo celou dobu považuje za trolla nasazeného administrací... poletí i ten slušný pán též, co by u mne prosimvás asi tak dělal?)

a ještě jedna... Lenko, vzpamatuj se. Sama se do parku usazuji a důkazu tu je dost. Ač věř, tvoje pravdy jsou ,děvče zlaté, nebezpečné mnohem víc, než ty moje. Samozřejmě bych je znova smazala.:) tak to je.

Autor: Radka Kielbergerová | středa 6.10.2021 8:59 | karma článku: 13.39 | přečteno: 333x

Další články blogera

Radka Kielbergerová

Profík se pozdrží arogance a hlavně zná dobře vlastní kodex, Patriku Bango a paní Janků...

Diskuze pod článkem o novém vzhledu Blogu se svezla přesně tam, kde být nemá. Zda to vědí oba admini, těžko říct. Blikat by jim kontrolka měla už proto, k jakým blbostem kontra svá okodexovaná prohlášení se svou vehemencí dostali

27.3.2024 v 2:44 | Karma článku: 11.06 | Přečteno: 113 | Diskuse

Radka Kielbergerová

Doktorská pohádka

Nečekejte majstrštyk Karla Čapka. Čekejte spíš pokus o epigonství ruského Daniila Charmse - tedy surrealismus, co na případné čtenáře klade maličko vyšší nároky. Ale tu pohádkovou biblickou trojku, tu tam najdete. Žádný strach...

14.3.2024 v 10:45 | Karma článku: 13.62 | Přečteno: 183 | Diskuse

Radka Kielbergerová

Filip Vracovský - mužská orchidej mezi páprdy aneb něco na té Kashcheevě je

Napsal blog, odpálil tlačítkem a jedno nechal v klidu, neboť diskutovat s neomylnými páprdy je ztráta času. Že je něco emočně přehnané? Nelíbí se? Trhá to formát pořadu? Ale kvůli tomu se nemusí vytahovat, že je to nabubřelá Ruska

13.3.2024 v 1:55 | Karma článku: 7.52 | Přečteno: 88 | Diskuse

Radka Kielbergerová

Bloger roku, který nejlíp zvládá náběh na vidle?

Babiš je figura, která ty v cajku odrazuje a dodává jim co chvíli štempl. Netřeba soupisek, nejnovější "zmrd" je venku, do toho způsob mafií a putinstylu: Najděte něco. Ale, pane doktore, zanechte otazníku s osobním nahlédnutím

12.3.2024 v 14:16 | Karma článku: 11.27 | Přečteno: 133 | Diskuse

Další články z rubriky Hyde park

Veronika Valíková Šubová

Blogu by slušela nová forma i transparentnější pravidla

Blog čeká inovace. Nic proti, změna je život. Ale pod informačním blogem adminů se objevila mohutná diskuse, kterou jsem, přiznávám, zčásti iniciovala já. Domnívám se, že "inovace" by se měla dotknout i celkového fungování blogu.

27.3.2024 v 12:19 | Karma článku: 16.38 | Přečteno: 395 | Diskuse

Jiří Anderle

Dělají z ČR terč. Setrvačností, nebo záměrně?

Sledováním Lipavského, Černochové a Řehky, se nemůžete zbavit dojmu, že jde o organizovanou skupinu šířící záměrně strach. Jak, a proč to dělají?

4.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 14.67 | Přečteno: 302 | Diskuse

Filip Vracovský

Proč jsem uzavřel diskuze ?

Po dlouhé době zase do Hydey parku . Je tu pěkně útulnu, žádná tlačenice. Račte vstoupit a za nastražené uši dík ....

1.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 24.50 | Přečteno: 677 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 265 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Typologie urážek v diskusích a na blogu

Slepice, sebestředný primitiv, soudružka učitelka, Putinova dívka, udavačka ... jen malá ochutnávka laskavostí, které se tady na mě snesly v posledním týdnu. Většinu z nich admini smazali. Ale ty urážky si zaslouží roztřídit.

29.12.2023 v 21:52 | Karma článku: 28.70 | Přečteno: 980 | Diskuse
Počet článků 470 Celková karma 14.07 Průměrná čtenost 808

Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...