Uvedení do klidu aneb Lenka Krištofíková má zajímavé otázky a někdy moc málo odpovědí

3. 10. 2021 22:57:38
To máte tak. Někdo má pravidel plná ústa, leccos prospěšného v tomto směru udělá a nikdy mu nevysvětlíte, že argumenty vykládat někomu, komu schází cos základního do celostní výbavy, je marné. Čísla, jména, koho volíš? Podporuješ?

Lenčina žhavá citace:

"Pokud někdo záměrně shazuje kohokoliv, kdo se odváží přinést informace ze zahraničí či mít jiný názor, kohokoliv, kdo se zamýšlí nad očkováním dětí a důležitostí protilátek či smyslem roušky, a to BEZ JAKÝCHKOLIV SLUŠNÝCH PROTIARGUMETŮ, takový člověk vlastně podporuje vládu a její nařízení, souhlasí s každodenním strašením v TV..."

Tak zaprvé, Lenko, děvenko naše starostlivá - zdroj Jára Cimrman - copak ti je do toho, jaký já jsem člověk kohosi v podpoře? Hmm? Mám já pěnu u úst, abych se montovala do toho, zda podporuješ vládu, nebo ne? To je má špatná stránka? No tak ano, tak je... v něčem velice podporuji vládu a její nařízení. Protože, děvče naše zlaté - já vím, co nemůžu a co není v mé kompetenci:) Zatímco ty si svoji kompetenci uvědomuješ...Ty budeš létat jako lékař mezi nemocnými... Ty se o ně postaráš? Ty zajistíš všechno v době krize? Ty si budeš hrát na zdravotní sestru? Ty budeš koumat po nocích - a to Alenku Schillerovou nemám ráda - ty budeš koumat, jak to v průšvihu se zafinancováním zejména potřebných udělat? Ty to vypočítáš? Nemyslím si, zlatá naše, vyhovuje-li ti počítání jedné dámy, kde se ze dvou až pěti lidí, co z toho milionu udávaných nezvládli vakcinaci, bravurně udělá na statisíc...a tobě se takové číslení líbí... To bychom s tou matematikou dopadli, viď?

Zadruhé, Lenko... jakýpak chceš argument? A slušný? O smyslu roušky...Moc jich není, aby se evidentně tobě zdály dostatečně slušné. To máš tak - Buď jsi jako bezbřeh svobodná a veskrze sobec, nebo vnímáš dosah věci.

Mám jistou zkušenost. Nehezkou. A i když bych ti mohla zase nějakým sebetrýzněním dokázat, že ty bys ji na mém místě nosila bez mrknutí oka a takhle skoro pitomě by ses po smyslech roušek vůbec nezeptala - mým jediným argumentem je - že pomohly. A smysl měly. A mají. Dokážou tu prostou věc - že když nic jiného, se v jisté krtitické době nenakazilo ještě větší množství lidí, a to že se lidí v nákaze neocitlo větší množství najednou, neb by bylo dík chybějícímu personálu a malým zásobám ventilace obětí mnohem víc. Rozložit sílu a nápor se tomu říká, Lenko milá... A o tohle přesně v jistou dobu šlo a jde o to svým způsobem stále. Protože ano - účinnost není všespásná, mně pomohla v covidovém centru měsíc a pak už též ne, ale i málo spásy stačí, aby z třiceti tisíc nebylo tisíc padesát. Už tomu rozumíš:) ? Já díky téhle spáse a tomu směšnému smyslu mohla být u něčeho, co si sice nezasloužíš vědět... není to totiž číslo, Lenko, je to pojem. Umírání. Dost malý argument pro některé - zkrátka...

Zatřetí... informace ze zahraničí. Lenko, já nebudu zkoumat, co řekl čí kamarád z Neměcka za plotem, já vezmu ty zdroje ze zahraničí blogerky Boškové kvůli tobě snad i vážně. Proč bych ti neudělala radost. Ale jen si tak říkám - my žijeme tady a teď. Jenom tady. V podmínkách, jaké reálně máme, bez potřebného množství sester, co obslouží přístoroje, zatím ve školách dorůstají, bez finančního záchranného polštáře měkkého peří Švýcarska a Německa. Je to hezké malování, jak je to jinde, ale nadechovat se těmito směry je, věř mi, ošidné a zavádějící.

Dále se rozčiluješ celá špatná v nevědění:)

"Jakou pravdu? Kdo zná názor autorky? Očkovat děti? Očkovat od 6 měsíců (už se chystají vakcíny)? Prymula říká, že děti s protilátkami očkování nepotřebují... Autorka souhlasí s očkováním dětí s protilátkami? Autorka neuznává nebo uznává vedlejší komplikace? Proč? Jaké? Co říkají dle ní statistiky? Na jaké autority a zdroje se odvolává?"A tak dále...

Jsem vážně povinna mít na všechno názor? A musím se přesně vymezit, komu dávám zapravdu? Jmenovat, dokazovat? Hrabat se ve statistikách? Nikoliv. Předložím ti něco, co sotva uneseš a moc málo tomu porozumíš.

Mou jedinou mantrou, kterou mám, je moje zkušenost. Jenže ta zkušenost je taková, že si nesmírně a nebetyčně vážím personálu, které všechny ty, co mají podobné otázky jako Lenka Krištofíková, stejně museli obstarat a jedinou jejich starostí bylo, aby to lenky s otázkami i bez otázek přežily. Zažila jsem doktory a sestry co brečeli, dojetím...protože nevěřili, že se z toho pacient dostane a on se dostal. Zažila jsem sestry, co mne objímaly a měly v očích slzy, a radši odcházely. Zažila jsem hlasy a krčení ramen a prázdná lůžka po urostlých chlapech. Pomáhala jsem s nemocnými. A viděla utrpení, které bych nepřála nikomu. A jsem laik a nebaví mne statistiky, protože až budeš, Lenko, natahovat ráfy, půjde ti o věci zcela jiné... Ale mám za to, že vakcíny zachraňují kontinenty a každý rozumný ví, že je to prevence aspoň nějaká. A že tělo si spíš poradí s větší dardou protilátek než s tím, že se neví, co bude... a že se po prudkém zhoršní stavu nekdo kolem padesátky během jediného dne v ataku nemoci do půlnoci udusí. Mám za sebou, Lenko, i tohle...neb neočkován. Nebyl v pořadí ještě...

A tak já nemám svého guru a nemám názor a strýce gůgla v malíčku a tisíc vědomostí. Nemám vědomostí moc. Ale mám pokoru. Nezměrnou pokoru před těmi, kteří se denně setkávali s poučenými chytráky a tahali je hrobníkovi z lopaty. Mám pokoru před jejich prací a zodpovědností, která Tobě a jiným, Lenko, stojí až za nějakou vyřvávanou totalitou, stojí-li kdesi důstojně u vás vůbec. Mám zkrátka jako argument jen tohle, že zkrátka není fér přenášet svou revolučnost a nejapná poučení z mezigalaktickýcgh zdrojů jako hlavní zodpovědnost za můj život na zdravotní personál. Ber mě, Lenko, zcela jistě jako poslušnou. Jsem v tomhle táboře docela ráda. Promiň, ale patřím i k mnoha jiným, kterých si fakt vážím. A nestydím se za to, že ti, co jsou nad práci těch ve věcech člověka posledních povznesení, eliminace možných dopadů jsou pro ně podle paní Boškové omezením života a důležitá jsou pro ně pitomá čísla, že jsou pro mne - skutečně v této době - hloupí.

Rozumíš tomu, nebo na všechno potřebuješ čísla?

Tak fajn pondělí. Třeba v něm konečně vyhledáš, jak a kde a kdy přesně nutili k očkování ty šestnáctileté. Ne a ne na tohle z tvého alarmistického blogu dostat odpověď. A přitom, ty si na odpovědi tolik potrpíš. A neboj ... čmárám tě tu, holka, ale nejsi na karikaturu dobrý typ. Ale já to dám. A pak ji budeš mít s Naďou a Vladimírou i ty. Musíš zkrátka počkat...No nejsem dokonalá:) Asi i proto mizím z hlavní strany a mnozí ti jistě děkují:) Nicméně odpovědi jsi právě dostala.

Autor: Radka Kielbergerová | neděle 3.10.2021 22:57 | karma článku: 23.71 | přečteno: 589x

Další články blogera

Radka Kielbergerová

Profík se pozdrží arogance a hlavně zná dobře vlastní kodex, Patriku Bango a paní Janků...

Diskuze pod článkem o novém vzhledu Blogu se svezla přesně tam, kde být nemá. Zda to vědí oba admini, těžko říct. Blikat by jim kontrolka měla už proto, k jakým blbostem kontra svá okodexovaná prohlášení se svou vehemencí dostali

27.3.2024 v 2:44 | Karma článku: 11.02 | Přečteno: 110 | Diskuse

Radka Kielbergerová

Doktorská pohádka

Nečekejte majstrštyk Karla Čapka. Čekejte spíš pokus o epigonství ruského Daniila Charmse - tedy surrealismus, co na případné čtenáře klade maličko vyšší nároky. Ale tu pohádkovou biblickou trojku, tu tam najdete. Žádný strach...

14.3.2024 v 10:45 | Karma článku: 13.61 | Přečteno: 183 | Diskuse

Radka Kielbergerová

Filip Vracovský - mužská orchidej mezi páprdy aneb něco na té Kashcheevě je

Napsal blog, odpálil tlačítkem a jedno nechal v klidu, neboť diskutovat s neomylnými páprdy je ztráta času. Že je něco emočně přehnané? Nelíbí se? Trhá to formát pořadu? Ale kvůli tomu se nemusí vytahovat, že je to nabubřelá Ruska

13.3.2024 v 1:55 | Karma článku: 7.52 | Přečteno: 88 | Diskuse

Radka Kielbergerová

Bloger roku, který nejlíp zvládá náběh na vidle?

Babiš je figura, která ty v cajku odrazuje a dodává jim co chvíli štempl. Netřeba soupisek, nejnovější "zmrd" je venku, do toho způsob mafií a putinstylu: Najděte něco. Ale, pane doktore, zanechte otazníku s osobním nahlédnutím

12.3.2024 v 14:16 | Karma článku: 11.27 | Přečteno: 133 | Diskuse

Další články z rubriky Hyde park

Veronika Valíková Šubová

Blogu by slušela nová forma i transparentnější pravidla

Blog čeká inovace. Nic proti, změna je život. Ale pod informačním blogem adminů se objevila mohutná diskuse, kterou jsem, přiznávám, zčásti iniciovala já. Domnívám se, že "inovace" by se měla dotknout i celkového fungování blogu.

27.3.2024 v 12:19 | Karma článku: 16.14 | Přečteno: 394 | Diskuse

Jiří Anderle

Dělají z ČR terč. Setrvačností, nebo záměrně?

Sledováním Lipavského, Černochové a Řehky, se nemůžete zbavit dojmu, že jde o organizovanou skupinu šířící záměrně strach. Jak, a proč to dělají?

4.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 14.67 | Přečteno: 302 | Diskuse

Filip Vracovský

Proč jsem uzavřel diskuze ?

Po dlouhé době zase do Hydey parku . Je tu pěkně útulnu, žádná tlačenice. Račte vstoupit a za nastražené uši dík ....

1.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 24.50 | Přečteno: 677 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 265 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Typologie urážek v diskusích a na blogu

Slepice, sebestředný primitiv, soudružka učitelka, Putinova dívka, udavačka ... jen malá ochutnávka laskavostí, které se tady na mě snesly v posledním týdnu. Většinu z nich admini smazali. Ale ty urážky si zaslouží roztřídit.

29.12.2023 v 21:52 | Karma článku: 28.70 | Přečteno: 980 | Diskuse
Počet článků 470 Celková karma 14.07 Průměrná čtenost 808

Ráda kreslí, nejraději čte povídky a publicistiku, sleduje dokumenty. Preferuje svobodomyslnost a jízdu na kole.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...